Top ten!
Moderator: Trooper
Top ten!
Evo kao što sam i obećao otvaram thread na temu TOP TEN. Dakle, sastavite listu po vama najbolijh bendova, pesama, albuma, rifova, whatever pa podelite sa nama. Naravno, nije nužno da na toj listi bude baš DESET izabranika vašeg uha, može slobodno da bude i manje ili čak više (još bolje). Ako vas ne mrzi sastavite i TOP 100.
Ova tema je u podforumu "Razno" jer se ne ograničava žanrovski. Znači svaka opcija je OK.
Takođe bih zamolio ljude da se uzdrže od suvišnih komentara a pogotovo vređanja i da se drže teme tj. ne bih voleo ovde da vidim nešto tipa "jaooooo kako TO i TO može da bude na istoj listi.... kako OVO ili ONO možeš da slušaš... TO nije TA vrsta muzike..." itd. Dakle, izbacite svoju listu i to je to. Eventualno dajte neko obrazloženje zašto BAŠ TAJ bend/album/pesmu/rif stavljam na prvo ili poslednje mesto.
Ajd pa sad navalite.
Uzdravlje!
Ova tema je u podforumu "Razno" jer se ne ograničava žanrovski. Znači svaka opcija je OK.
Takođe bih zamolio ljude da se uzdrže od suvišnih komentara a pogotovo vređanja i da se drže teme tj. ne bih voleo ovde da vidim nešto tipa "jaooooo kako TO i TO može da bude na istoj listi.... kako OVO ili ONO možeš da slušaš... TO nije TA vrsta muzike..." itd. Dakle, izbacite svoju listu i to je to. Eventualno dajte neko obrazloženje zašto BAŠ TAJ bend/album/pesmu/rif stavljam na prvo ili poslednje mesto.
Ajd pa sad navalite.
Uzdravlje!
- KnightOfDoom
- Site Admin
- Posts: 2608
- Joined: 15 May 2006, 19:08
- Location: Beograd
Evo mene sa listom.Albume sam naveo na onoj metal temi, evo ostatka.I neka bude po 10 jer nema sanse da se setim svega.Jedna grupa bi mogla da popuni sve pesme, rifove i solaze. Kako bi bilo sto raznovrsnije , idem po principu jedna pesma - jedna grupa.
Svestan sam da ovo nisu najbolje stvari doticnih grupa ali su na mene ostavile jak utisak.
Bendovi:
1 Blind Guardian
2 Death
3 Iron Maiden
4 Rhapsody
5 AC-DC
6 Motorhead
7 Grave Digger
8 Demons and Wizards
9 Metallica
10 Deep Purple
11 Spinal Tap (hahahahaha! 11, get it?)
Pesme:
1 Death - Spirit Crusher
2 Blind Guardian - Nightfall
3 Rhapsody - Gargoyles, Angels Of Darkness
4 Antonin Dvorak - Symphony no.9 "From the New World" , onaj "glavni" deo (alegro con fuoco!?)
5 Savage Circus - Evil Eyes
6 Symphony X - The Odyssey
7 Iron Maiden - Rime Of The Ancient Mariner
8 Metallica - Master of Puppets
9 White Skull - Burn Rome, Burn
10 Arch Enemy - Machtkampf
Rifovi:
1 Metallica - Seek & Destroy
2 Slayer - Raining Blood
3 Symphony X - Inferno (Unleash The Fire)
4 Judas Priest - Screaming for Vengeance
5 Death - Flesh and The Power It Holds
6 Demons and Wizards - Heaven Denies
7 Manowar - Hail and Kill
8 AC-DC - Big Gun
9 Pantera - Cemetary Gates
10 Motorhead - Jack The Ripper
Solaze:
1 Metallica - One
2 Rhapsody - Gargoyles, Angels Of Darkness (ona na sredini, kada krene samo gitara)
3 Death - Flesh and The Power It Holds
4 Slayer - Seasons in the Abyss
5 Blind Guardian - Majesty
6 Sepultura - nema leba da se setim kako se zove, sa Roots-a je.Kratka ali je*itacna
7 Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
8 Judas Priest - Painkiller
9 Control Denied - Believe
10 Liege Lord - Kill the King
Daj tvoju listu foxe
Svestan sam da ovo nisu najbolje stvari doticnih grupa ali su na mene ostavile jak utisak.
Bendovi:
1 Blind Guardian
2 Death
3 Iron Maiden
4 Rhapsody
5 AC-DC
6 Motorhead
7 Grave Digger
8 Demons and Wizards
9 Metallica
10 Deep Purple
11 Spinal Tap (hahahahaha! 11, get it?)
Pesme:
1 Death - Spirit Crusher
2 Blind Guardian - Nightfall
3 Rhapsody - Gargoyles, Angels Of Darkness
4 Antonin Dvorak - Symphony no.9 "From the New World" , onaj "glavni" deo (alegro con fuoco!?)
5 Savage Circus - Evil Eyes
6 Symphony X - The Odyssey
7 Iron Maiden - Rime Of The Ancient Mariner
8 Metallica - Master of Puppets
9 White Skull - Burn Rome, Burn
10 Arch Enemy - Machtkampf
Rifovi:
1 Metallica - Seek & Destroy
2 Slayer - Raining Blood
3 Symphony X - Inferno (Unleash The Fire)
4 Judas Priest - Screaming for Vengeance
5 Death - Flesh and The Power It Holds
6 Demons and Wizards - Heaven Denies
7 Manowar - Hail and Kill
8 AC-DC - Big Gun
9 Pantera - Cemetary Gates
10 Motorhead - Jack The Ripper
Solaze:
1 Metallica - One
2 Rhapsody - Gargoyles, Angels Of Darkness (ona na sredini, kada krene samo gitara)
3 Death - Flesh and The Power It Holds
4 Slayer - Seasons in the Abyss
5 Blind Guardian - Majesty
6 Sepultura - nema leba da se setim kako se zove, sa Roots-a je.Kratka ali je*itacna
7 Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
8 Judas Priest - Painkiller
9 Control Denied - Believe
10 Liege Lord - Kill the King
Daj tvoju listu foxe
a jel moze da odgovorim u toku svog zivota par hiljada puta na ovu temu, ali sa postovima od po 2-3 unosa?:)
mislim, kod mene je prirodno stanje da kad treba, ne mogu da se setim ni kako se zovem otprilike, pa zato, a i mnogo volim da se proseravam i da obrazlazem, tako da mislim da je tako bolje za sve:)
takodje, ne bih da numerisem, jer mi je to jako zajebano, znam da onda tema gubi smisao, al jebiga:)
bend broj jedan mi je definitivno pink floyd i to je to:) u listu recimo da nabacim blind guardian, tool, bijelo dugme:), doors, metalika, nik kejv i lose semenje, oasis, radiohead, placebo.
sad ce da mi leti glava zbog poslednjeg unosa, ali zeleo bih malo da pojasnim:) naime, ja sam pljuvao po njima vrlo energicno te aktivno, ali onda sam igrom slucaja preslusao jedan album i video da tu ima necega, pa sam onda opet preslusao, pa sam nabavio i ostalo i prijatno se iznenadio. jedna strana benda je da je to tupavi komercijalni gejasti bend za neshvacene devojcice uzrasta od 10-15 godina i to stoji, ali mislim da bend moze da se slusa na znatno visem nivou od tog i smatram da je bedak sto to ljudi ne vide (a i tesko je videti na prvi, pa i drugi pogled). jedan od retkih ultra komercijalnih bendova trenutno sa vrlo dobrom spikom koje se drze kroz celu diskografiju i sa jako dobrim porukama i tekstovima. svirka nije nesto preterano zahtevna, ali ima skroz zanimljivih rifova i nekih disharmonicnih ili skroz kreativnih resenja. plus sto brajan moze, pored toga sto ide visoko u picku materinu, da se spusti do niskog D (kao da peva recimo 442 do beograda:)), sto je mene iznenadilo jer ne ostavlja utisak multioktavskog pevaca. dobro, dosta sam srao o tome...
pesme, sta ja znam, opet, redosled nebitan, high hopes od flojda, house of rising sun, welcome to the machine - pink floyd, shine on you crazy diamond kec - pink floyd, is there anybody out there - pink floyd, people are strange - doors, anesthesia - metalika, forty six & 2 - tool, parabola - tool, kad bi bio bijelo dugme (deonica bez pevanja:)), only god can judge me - 2pac, melancholy - iced earth, my girlfriend's girlfriend - type o negative, sultans of swing, the man who sold the world, wonderwall...ajde ovde da prekinem. trenutno ne mogu da prizovem u svest pesme koje nisu meni licno toliko super, ali za koje smatram da su objektivno bruka do jaja, isto vazi i za bendove i ostalo...
rif mozda najjaci mi je ain't talkin bout love, ostali bez redosleda, schism - tool, call of ktulu - metalika, da te bogdo ne volim, fool's gold - stone roses, put beznadja - ritam nereda, seven nation army - white stripes, let there be more light - pink floyd uvod (jako dobar, ukrali chemical brothersi za block rockin beats), give it away - pepersi, a change of seasons - dream theater, every you every me - placebo, 46&2 - tool, gay bar - electric six, careless whisper - wham ili dzordz majkl...stacu i ovde...
solaze - high hopes, confortably numb - gilmor car:) jos od flojda saksofon solo u shine on kec na kraju, morelo u killing in the name of, slash u november rain i sweet child o mine, kirk hamster:) u one (mislim da ce ovoga da bude najvise, licno ne gotivim preterano soloe u one-u, ali ristekpa), ne znam da li smem da stavim, ali stavicu:) kurt u the man who sold the world, solo ima pola note otprilike, ali je fino uklopljen, while my guitar gently weeps - kleptoman, stacu i ovde...
gitaristi - gilmor:) - cisto moj licni trip, znam da nije neki tehnicar, ali svira iz dubine dupeta sto bi se reklo:), hetfild - ja da pevam i sviram ono sto on svira u isto vreme, ja bi bio....hetfild?, morelo - kreativnost na zavidnom nivou, kad smo kod toga zaboravih naravno hendriksa, koga ne volim da slusam, ali ne mogu da poreknem da je ustanovio otprilike sviranje elektricne gitare, stevie ray vaughan - meni licno najbluzerskiji bluz zvuk koji je neko izvukao iz gitare:), beck - krajnje sasav, dajmbeg derel, jingvi, vai, satriani - ne volim i predrkavaju se, ali ajde da se pomenu cisto zbog neverovatne tehnike, krajnje je neobicno gledati ono prase kako prebire brzinom svetlosti po vratu gitare onim masnim prsticima...stajem ovde...
albumi, tu sam slab, retko me koji album zadovolji ceo, a za dosta izvodjaca ne znam sta je sa kog albuma ako ih ne slusam aktivno. recimo da pomenem wish you were here i dark side of the moon od flojda, garage inc. i kill'em all od metalike mog dobrog drugara, murder ballads od kejva, definitli mejbi - oasis, forgotten tales od gardijana, sleeping with ghosts - placebo, lateralus - tool, bitanga i princeza i onaj s tifom (valjda se zove kosovka devojka, mada koliko znam ne zove se nikako, nesto kao black od metlice) od dugmeta, all eyez on me od tupaka, gru prvi album, ne mogu da se setim kako se zove - s obzirom na vreme i okolnosti mnogo bolji nego bez obzira na to:) - isto vazi i sa cyin prvi i drugi album, dobre su i muse sa black holes and revelations mada nisam ni preslusao ali prvi utisak dosta dobar...
eto, toliko za sada (boze, ko ce ovo da cita).
ah, podseti me najt of dum da postoji i klasika, u tom slucaju dodajem vagnerom 'jah':) valkira, musorgskog po izboru i devetu simfoniju uz nezaobilaznu o fortuna:)
mislim, kod mene je prirodno stanje da kad treba, ne mogu da se setim ni kako se zovem otprilike, pa zato, a i mnogo volim da se proseravam i da obrazlazem, tako da mislim da je tako bolje za sve:)
takodje, ne bih da numerisem, jer mi je to jako zajebano, znam da onda tema gubi smisao, al jebiga:)
bend broj jedan mi je definitivno pink floyd i to je to:) u listu recimo da nabacim blind guardian, tool, bijelo dugme:), doors, metalika, nik kejv i lose semenje, oasis, radiohead, placebo.
sad ce da mi leti glava zbog poslednjeg unosa, ali zeleo bih malo da pojasnim:) naime, ja sam pljuvao po njima vrlo energicno te aktivno, ali onda sam igrom slucaja preslusao jedan album i video da tu ima necega, pa sam onda opet preslusao, pa sam nabavio i ostalo i prijatno se iznenadio. jedna strana benda je da je to tupavi komercijalni gejasti bend za neshvacene devojcice uzrasta od 10-15 godina i to stoji, ali mislim da bend moze da se slusa na znatno visem nivou od tog i smatram da je bedak sto to ljudi ne vide (a i tesko je videti na prvi, pa i drugi pogled). jedan od retkih ultra komercijalnih bendova trenutno sa vrlo dobrom spikom koje se drze kroz celu diskografiju i sa jako dobrim porukama i tekstovima. svirka nije nesto preterano zahtevna, ali ima skroz zanimljivih rifova i nekih disharmonicnih ili skroz kreativnih resenja. plus sto brajan moze, pored toga sto ide visoko u picku materinu, da se spusti do niskog D (kao da peva recimo 442 do beograda:)), sto je mene iznenadilo jer ne ostavlja utisak multioktavskog pevaca. dobro, dosta sam srao o tome...
pesme, sta ja znam, opet, redosled nebitan, high hopes od flojda, house of rising sun, welcome to the machine - pink floyd, shine on you crazy diamond kec - pink floyd, is there anybody out there - pink floyd, people are strange - doors, anesthesia - metalika, forty six & 2 - tool, parabola - tool, kad bi bio bijelo dugme (deonica bez pevanja:)), only god can judge me - 2pac, melancholy - iced earth, my girlfriend's girlfriend - type o negative, sultans of swing, the man who sold the world, wonderwall...ajde ovde da prekinem. trenutno ne mogu da prizovem u svest pesme koje nisu meni licno toliko super, ali za koje smatram da su objektivno bruka do jaja, isto vazi i za bendove i ostalo...
rif mozda najjaci mi je ain't talkin bout love, ostali bez redosleda, schism - tool, call of ktulu - metalika, da te bogdo ne volim, fool's gold - stone roses, put beznadja - ritam nereda, seven nation army - white stripes, let there be more light - pink floyd uvod (jako dobar, ukrali chemical brothersi za block rockin beats), give it away - pepersi, a change of seasons - dream theater, every you every me - placebo, 46&2 - tool, gay bar - electric six, careless whisper - wham ili dzordz majkl...stacu i ovde...
solaze - high hopes, confortably numb - gilmor car:) jos od flojda saksofon solo u shine on kec na kraju, morelo u killing in the name of, slash u november rain i sweet child o mine, kirk hamster:) u one (mislim da ce ovoga da bude najvise, licno ne gotivim preterano soloe u one-u, ali ristekpa), ne znam da li smem da stavim, ali stavicu:) kurt u the man who sold the world, solo ima pola note otprilike, ali je fino uklopljen, while my guitar gently weeps - kleptoman, stacu i ovde...
gitaristi - gilmor:) - cisto moj licni trip, znam da nije neki tehnicar, ali svira iz dubine dupeta sto bi se reklo:), hetfild - ja da pevam i sviram ono sto on svira u isto vreme, ja bi bio....hetfild?, morelo - kreativnost na zavidnom nivou, kad smo kod toga zaboravih naravno hendriksa, koga ne volim da slusam, ali ne mogu da poreknem da je ustanovio otprilike sviranje elektricne gitare, stevie ray vaughan - meni licno najbluzerskiji bluz zvuk koji je neko izvukao iz gitare:), beck - krajnje sasav, dajmbeg derel, jingvi, vai, satriani - ne volim i predrkavaju se, ali ajde da se pomenu cisto zbog neverovatne tehnike, krajnje je neobicno gledati ono prase kako prebire brzinom svetlosti po vratu gitare onim masnim prsticima...stajem ovde...
albumi, tu sam slab, retko me koji album zadovolji ceo, a za dosta izvodjaca ne znam sta je sa kog albuma ako ih ne slusam aktivno. recimo da pomenem wish you were here i dark side of the moon od flojda, garage inc. i kill'em all od metalike mog dobrog drugara, murder ballads od kejva, definitli mejbi - oasis, forgotten tales od gardijana, sleeping with ghosts - placebo, lateralus - tool, bitanga i princeza i onaj s tifom (valjda se zove kosovka devojka, mada koliko znam ne zove se nikako, nesto kao black od metlice) od dugmeta, all eyez on me od tupaka, gru prvi album, ne mogu da se setim kako se zove - s obzirom na vreme i okolnosti mnogo bolji nego bez obzira na to:) - isto vazi i sa cyin prvi i drugi album, dobre su i muse sa black holes and revelations mada nisam ni preslusao ali prvi utisak dosta dobar...
eto, toliko za sada (boze, ko ce ovo da cita).
ah, podseti me najt of dum da postoji i klasika, u tom slucaju dodajem vagnerom 'jah':) valkira, musorgskog po izboru i devetu simfoniju uz nezaobilaznu o fortuna:)
uh.. ima tu dosta , mozhda devedeset posto kod dooliao da se potpuno slazhem.... Gilmor i floydi me nekako razocharavaju.. ochekujem nekako mnoogo vishe od njih... ali wish you.. high hopes...machine.. wall.. Nik kejv bash ima shmek taj greshni let love in mi je za trunku bolji od murder ballads... metallica je pochetak sjajnog tripa u metal... dosta gotivim trip hop tipa massive,tricky,crush, portishead... shto se tiche metala Najjachi su mi Death,Dream Theater,Nevermore,Opeth,Meshuggah... i ima tog a josh , ne mogu sad umoran sam
- zolideathmetal
- Urednik
- Posts: 1187
- Joined: 30 Sep 2006, 02:21
- Location: Novi Sad
Hahah evo iz bubnjarske perspektive :
Najjaci "riff" je sigurno Meshuggah - Future Breed Machine/ Soul Burn / Sublevels / Neurotica
Najjaca "solaza" : Dennis Chambers (neki solo sa nekog festivala, Modern Drummer Festival?) i onaj Townsley (Modern Drummer Festival), i naravno Tony Royster Jr. (dok je jos bio mali:) )
Najbolja pesma : pa...Cynic - Textures / Veil of Maya, Avulsed - Divine Wine (pogodili su to "nesto" u pesmi)
Album : Cynic - Focus, Tool - Aenema
x)
Najjaci "riff" je sigurno Meshuggah - Future Breed Machine/ Soul Burn / Sublevels / Neurotica
Najjaca "solaza" : Dennis Chambers (neki solo sa nekog festivala, Modern Drummer Festival?) i onaj Townsley (Modern Drummer Festival), i naravno Tony Royster Jr. (dok je jos bio mali:) )
Najbolja pesma : pa...Cynic - Textures / Veil of Maya, Avulsed - Divine Wine (pogodili su to "nesto" u pesmi)
Album : Cynic - Focus, Tool - Aenema
x)
Mogao bih da pišem, i nabrajam. Ali šta je stvarno najbolje...
kompozitori/autori
1. Skot Džoplin
2. Pučini, Mocart, Lenon-Mekartni, Bora Čorba, Đorđe Balašević,
Sid Višs, Čajkovski, Rej Čarls, Bah, Hendriks
3. Musorgski, Verdi, Rahmanjinov, Džoni Štulić, Ulrih-Džejms, Ibrica Jusić,
Aleksa Noveski, Vlatko Stefanovski
drugi put o bendovima..
kompozitori/autori
1. Skot Džoplin
2. Pučini, Mocart, Lenon-Mekartni, Bora Čorba, Đorđe Balašević,
Sid Višs, Čajkovski, Rej Čarls, Bah, Hendriks
3. Musorgski, Verdi, Rahmanjinov, Džoni Štulić, Ulrih-Džejms, Ibrica Jusić,
Aleksa Noveski, Vlatko Stefanovski
drugi put o bendovima..
Bendovi
1.Pantera
2.Sepultura
3.Metallica
4.Symphony x
5.R.H.C.P
7.Sonata Arctica
8.Slayer
9.Deep Purple
10.Led Zeppelin
Pesme
1.Fucking Hostile
2.Territory
3.Sea of lies
4.Battery
5.One
6.Under the bidge
7.Child in time
Riffovi Smoke on the water (van konkurencije)
1.Raining blood
2.Seek and Destroy
3.Bloodline
4.Crystal mountin
1.Pantera
2.Sepultura
3.Metallica
4.Symphony x
5.R.H.C.P
7.Sonata Arctica
8.Slayer
9.Deep Purple
10.Led Zeppelin
Pesme
1.Fucking Hostile
2.Territory
3.Sea of lies
4.Battery
5.One
6.Under the bidge
7.Child in time
Riffovi Smoke on the water (van konkurencije)
1.Raining blood
2.Seek and Destroy
3.Bloodline
4.Crystal mountin
- DirtyDiana
- Posts: 7
- Joined: 22 Dec 2007, 18:22
- Location: Neverland ranch
- Contact:
Re: Top ten!
1.Michael Jackson
2.Def Leppard
3.Aerosmith
4.Prince
5.Metallica
Ne mogu da se prisećam dalje...u samom vrhu su Majkl i Def Leppardi
2.Def Leppard
3.Aerosmith
4.Prince
5.Metallica
Ne mogu da se prisećam dalje...u samom vrhu su Majkl i Def Leppardi
Re: Top ten!
Joj sad ne bih bendove i pesme....
Riffovi ne idu po redu....
Death - Symbolic ( besmrtan riff, nesto najbolje ikada napravljeno, sv se najezim kad slusam ovu pesmu )
Death - Suicide Machine
Death - Misanthrope
Death - Trapped In A Corner
Death - The Philosopher
Death - Evil Dead
Death - Pull The Plug
Vomitory - Chaos Fury
Vomitory - Blood Rapture
Sepultura - Dead Embryonic Cells
Sepultura - Territory
Dimmu Borgir - Blessing Upon The Throne Of Tyrrany
Dimmu Borgir - Progenis Of The Great Apocalypse
Dimmu Borgir - The Maelstorm Mephisto
Cannibal Corpse - Starring Through The Eyes Of The Dead
Pantera - Cowboys From Hell
Pantera - Cemetary Gates
Pantera - I'm Broken
Pantera - Domination
Bruce Dickinson - Abduction
In Flames - Bullet Ride
In Flames - Reroute To Remain
SoilWork - Light The Torch
Carcass - Embodiment ( NAJMASNIJI riff koji je ikada napravljen...ovo je jedini riff koji bi po masnoci pobedio brdo cvaraka.....i....na brdu jos dva cvarka....eto toliko je mastan )
Carcass - Heartwork
Carcass - This Mortal Coil
Carcass - Corporal Jigsore Quondary
Carcass - Carnal Forge
MONUMENT - Fading Beyond Recognition ( nemam reci, najjaci demo bend koji sam cuo....svaka cast...stvarno nikad bolje nism cuo od demo bendova...skidam kapu i klanjam se do poda... )
Toxicdeath - Contaminated Hate ( takodje jedan prejak bend sa ex-Yu prostora...vredi cuti zaista...)
Toxicdeath - Opening A Window To The Past
Decapitated - Spheres Of Madness
Decapitated - The Empty Throne
Decapitated - Nihillity
Nile - Black Seeds Of Vengeance
Nile - Annihilation Of Wicked
Nile - Ithyphallic
Nile - Papyrus Containing The Spell To Perserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water ( nije mi pri ruci naziv pesme, pa ne znam jesam li dobro napisao )
Testament - D.N.R. ( Do Not Resuscitate )
Testament - Three Days In Darkness
Testament - Legions Of The Dead
Testament - Fall Of Sipledome
Bring Me The Horizon - Pray For Plagues
Eto, otprilike ta lista riffova sadrzi i najbolje peme i bendove.....xexe..3 u 1..nema sta....
Uhhhh...pisao bih ja i TOP100 ali me vec glava boli, idem kod babe da jedem, danas ona slavi Bozic, a ja slavim pare koje ce da mi da.....xexe....ziveo babin Bozic!!
Riffovi ne idu po redu....
Death - Symbolic ( besmrtan riff, nesto najbolje ikada napravljeno, sv se najezim kad slusam ovu pesmu )
Death - Suicide Machine
Death - Misanthrope
Death - Trapped In A Corner
Death - The Philosopher
Death - Evil Dead
Death - Pull The Plug
Vomitory - Chaos Fury
Vomitory - Blood Rapture
Sepultura - Dead Embryonic Cells
Sepultura - Territory
Dimmu Borgir - Blessing Upon The Throne Of Tyrrany
Dimmu Borgir - Progenis Of The Great Apocalypse
Dimmu Borgir - The Maelstorm Mephisto
Cannibal Corpse - Starring Through The Eyes Of The Dead
Pantera - Cowboys From Hell
Pantera - Cemetary Gates
Pantera - I'm Broken
Pantera - Domination
Bruce Dickinson - Abduction
In Flames - Bullet Ride
In Flames - Reroute To Remain
SoilWork - Light The Torch
Carcass - Embodiment ( NAJMASNIJI riff koji je ikada napravljen...ovo je jedini riff koji bi po masnoci pobedio brdo cvaraka.....i....na brdu jos dva cvarka....eto toliko je mastan )
Carcass - Heartwork
Carcass - This Mortal Coil
Carcass - Corporal Jigsore Quondary
Carcass - Carnal Forge
MONUMENT - Fading Beyond Recognition ( nemam reci, najjaci demo bend koji sam cuo....svaka cast...stvarno nikad bolje nism cuo od demo bendova...skidam kapu i klanjam se do poda... )
Toxicdeath - Contaminated Hate ( takodje jedan prejak bend sa ex-Yu prostora...vredi cuti zaista...)
Toxicdeath - Opening A Window To The Past
Decapitated - Spheres Of Madness
Decapitated - The Empty Throne
Decapitated - Nihillity
Nile - Black Seeds Of Vengeance
Nile - Annihilation Of Wicked
Nile - Ithyphallic
Nile - Papyrus Containing The Spell To Perserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water ( nije mi pri ruci naziv pesme, pa ne znam jesam li dobro napisao )
Testament - D.N.R. ( Do Not Resuscitate )
Testament - Three Days In Darkness
Testament - Legions Of The Dead
Testament - Fall Of Sipledome
Bring Me The Horizon - Pray For Plagues
Eto, otprilike ta lista riffova sadrzi i najbolje peme i bendove.....xexe..3 u 1..nema sta....
Uhhhh...pisao bih ja i TOP100 ali me vec glava boli, idem kod babe da jedem, danas ona slavi Bozic, a ja slavim pare koje ce da mi da.....xexe....ziveo babin Bozic!!
Re: Top ten!
Bez ikakvog reda
Bendovi:
Black Sabbath
Deep Purple
AC/DC
Dio
Iron Maiden
Pesme:
Iron Man
Mistreated
Last in the Line
Heaven and Hell
Trooper
Holy Diver
Burn
Back in Black
Kao Kakao
Jedino Moje
Black Sabbath
War Pigs
N.I.B
Country Girl
Satelit
Blues u parku
Solaze:
Blues u parku
Highway to hell
Trooper
N.I.B
November Rain
Rifovi:
Sweet Home Alabma(van svake konkurencije)
Ain't toalkin' about love
War pigs
Sabbath Bloody Sabbath
Heaven and Hell
Holy Diver
Burn
Idi(Smak)
N.I.B
itd....
Bendovi:
Black Sabbath
Deep Purple
AC/DC
Dio
Iron Maiden
Pesme:
Iron Man
Mistreated
Last in the Line
Heaven and Hell
Trooper
Holy Diver
Burn
Back in Black
Kao Kakao
Jedino Moje
Black Sabbath
War Pigs
N.I.B
Country Girl
Satelit
Blues u parku
Solaze:
Blues u parku
Highway to hell
Trooper
N.I.B
November Rain
Rifovi:
Sweet Home Alabma(van svake konkurencije)
Ain't toalkin' about love
War pigs
Sabbath Bloody Sabbath
Heaven and Hell
Holy Diver
Burn
Idi(Smak)
N.I.B
itd....
Re: Top ten!
dodajem rifove uz rizik da cu ponoviti neke iz prethodnog posta, ali me stvarno mrzi da prebirem po postu i gledam sta sam napisao. ne obracam paznju na redosled, a neki mozda i nisu zasluzili da se nadju na listi, ali su mi pali na pamet ili sam ih skoro slusao pa su mi kul:
prodigy - their law
prodigy - breathe
eyesburn - fool control (bas linija)
incubus - anna molly
nirvana - come as you are (bas linija)
moloko - time is now (bas linija)
timo maas & molko - first day (bas linija)
funeral for a friend - roses for the dead (odlican rif, bez obzira na to sto je pesma gejasta)
pantera - cemetery gates
placebo - meds
placebo - every you every me
placebo - the crawl
ratm - bulls on parade
white stripes - seven nation army
tool - the pot (bas deonica)
type o negative - my girlfriend's girlfriend (klavijature)
arctic monkeys - when the sun goes down
blur - song 2
funeral for a friend - the end of nothing (prelaz pred kraj pesme)
depeche mode - personal jesus (akusticna verzija)
dream theater - a change of seasons (uvodni rif i pocetni rif sa distorzijom)
fear factory - shock!
franz ferdinand - the fallen
joy division - love will tear us apart
metallica - harvester of sorrow
metallica - ride the lightning (uvod)
muse - hysteria
muse - bliss
muse -citizen erased
muse - micro cuts
radiohead - paranoid android (vise delova)
rammstein - du hast
the doors - love me two times
alogia - iznad vremena (mislim, pesma je hej haj imamo deset godina, ali je rif do jaja)
bijelo dugme - mnogo pesama, uglavnom bas delovi, mrzi me da nabrajam
sunshine - troops of sunshine (u sustini, obrada troops of tommorow, ali mi je lepse ovo, tj kojotov bas)
pazte sad: van gogh - spisak razloga ))) pesma je neopevano sranje, ali je ovaj uvodni rif meni mnogo dobar
uh, smorio sam se, mozda se vratim na temu nekad, pa dopunim i sa ostalim sekcijama:)
edit: evo citam ova dva posta iznad i moram da dodam:
pantera - domination
dio - holy diver
prodigy - their law
prodigy - breathe
eyesburn - fool control (bas linija)
incubus - anna molly
nirvana - come as you are (bas linija)
moloko - time is now (bas linija)
timo maas & molko - first day (bas linija)
funeral for a friend - roses for the dead (odlican rif, bez obzira na to sto je pesma gejasta)
pantera - cemetery gates
placebo - meds
placebo - every you every me
placebo - the crawl
ratm - bulls on parade
white stripes - seven nation army
tool - the pot (bas deonica)
type o negative - my girlfriend's girlfriend (klavijature)
arctic monkeys - when the sun goes down
blur - song 2
funeral for a friend - the end of nothing (prelaz pred kraj pesme)
depeche mode - personal jesus (akusticna verzija)
dream theater - a change of seasons (uvodni rif i pocetni rif sa distorzijom)
fear factory - shock!
franz ferdinand - the fallen
joy division - love will tear us apart
metallica - harvester of sorrow
metallica - ride the lightning (uvod)
muse - hysteria
muse - bliss
muse -citizen erased
muse - micro cuts
radiohead - paranoid android (vise delova)
rammstein - du hast
the doors - love me two times
alogia - iznad vremena (mislim, pesma je hej haj imamo deset godina, ali je rif do jaja)
bijelo dugme - mnogo pesama, uglavnom bas delovi, mrzi me da nabrajam
sunshine - troops of sunshine (u sustini, obrada troops of tommorow, ali mi je lepse ovo, tj kojotov bas)
pazte sad: van gogh - spisak razloga ))) pesma je neopevano sranje, ali je ovaj uvodni rif meni mnogo dobar
uh, smorio sam se, mozda se vratim na temu nekad, pa dopunim i sa ostalim sekcijama:)
edit: evo citam ova dva posta iznad i moram da dodam:
pantera - domination
dio - holy diver
Re: Top ten!
TooooDoolio wrote:dio - holy diver
- Guitar_thrill
- MF veteran
- Posts: 2741
- Joined: 06 Jan 2008, 16:35
- Location: Zrenjanin-Novi Sad
Re: Top ten!
Riffovi:
1)Deep Purple-Mistreated
2)Black Sabbath-Heaven and Hell
1)Deep Purple-Mistreated
2)Black Sabbath-Heaven and Hell
Re: Top ten!
Evo overall top 5 (pesma, solo, riff) u datom trenutku:
SRV - Couldn't Stand The Weather
Carlos Santana - Toussaint l' overture
Dire Straits - Brothers in arms
SRV - Riviera paradise
Gary Moore - Still got the blues
SRV - Couldn't Stand The Weather
Carlos Santana - Toussaint l' overture
Dire Straits - Brothers in arms
SRV - Riviera paradise
Gary Moore - Still got the blues
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest