Klavir i solo pevanje Potrebna Pomoc

Moderator: Critical

Post Reply
lazar619
Posts: 1
Joined: 08 Mar 2011, 15:44

Klavir i solo pevanje Potrebna Pomoc

Post by lazar619 » 08 Mar 2011, 16:31

Voleo bih da pocnem da sviram klavir, ali bih voleo da krenem u neku skolu. E sad, posto imam 20 godina iz price sa ljudima oko mene, shvatam da je to skolsko ucenje klavira proslo za mene.
Cuo sam da mogu u ovom godinama da pocnem sa solo pevanjem, sto me isto zanima, a uz to moram da ucim i klavir.

Moje pitanje je, posto nigde po internetu nisam pronasao konkretno, gde da odem da se raspitam u Beogradu, u koju muzicku skolu i kakva je procedura za mene posto sam pocetnik?

Marko85
Posts: 18
Joined: 11 Mar 2011, 15:41

Re: Klavir i solo pevanje Potrebna Pomoc

Post by Marko85 » 13 Mar 2011, 00:01

lazar619 wrote:Moje pitanje je, posto nigde po internetu nisam pronasao konkretno, gde da odem da se raspitam u Beogradu, u koju muzicku skolu i kakva je procedura za mene posto sam pocetnik?
Ja sam našao dosta informacija u vezi toga šta treba za upis (ja se takođe interesujem da upišem solo pevanje, samo što sam ja stariji), pa evo da ti odgovorim:

U BGD ima više školâ koje imaju odsek za solo pevanje (Jenko, Lisinski, Mokranjac, Vučković...), tako da možeš da biraš u koju ćeš da ideš da se raspitaš (ili, još bolje, raspitaj se u nekoliko školâ) oko upisa. Pitaj i koliko ljudi primaju na solo pevanje u kojoj školi, da bi znao gde su ti veće šanse da te prime.

Sa 20 godina možeš redovno da upišeš nižu muzičku za solo pevanje (traje dve godine) ako prođeš prijemni.

Za prijemni je preporučljivo da spremiš neku pesmu kojom bi što bolje pokazao koliko imaš talenta za solo pevanje, a u zavisnosti od toga koliko dobro pevaš zavisi kojom ćeš pesmom najbolje pokazati to. Može i sa nekom jednostavnijom starogradskom pesmom da se prođe ako neko lepo peva.