POMOC OKO KLAVIJATURA
Moderator: Critical
POMOC OKO KLAVIJATURA
IMAM JEDAN PROBLEM!!!! POCEO SAM DA SVIRAM KLAVIJATURU,SKIDAM PESME PREKO VAN BASKO KARAOKE, ALI POENTA JE STO JA NEZNAM NI AKORDE,NI SKALE,ITD!!!!! MOLIM ISKUSNE KLAVIJATURISTE DA MI POMOGNU!!!!! HVALA UNAPRED
Pravilnik wrote:2.4 Koristite velika slova, BBkod (slova u boji, bold, italic, ubacivanje slicica itd.) samo kada zelite da naglasite nesto. Nemojte pisati cele poruke koriscenjem velikih slova ili HTML/BBkoda. Izbegavajte citirati poruke drugih korisnika kada za to nema razloga (kada je ocigledno na ciju se poruku odgovor odnosi, ako ogovarate na poruku neposredno pre vase itd..). Ako ste zaboravili da napisete nesto u svojoj poruci nemojte pisati novu vec izmenite postojecu.Nabijanje broja postova na ovakav nacin nece biti tolerisano!
Kako rece Fox ,sticemo utisak kao da sve vreme vices

Re: POMOC OKO KLAVIJATURA
Ja sam apsolutni pocetnik! kupio sam klavijaturu,e treba mi pomoc oko skala,akorda prstoreda,itd! da li ima neki sajt za to ili ako mozete da mi pomognete? Unapred zahvalan
jedno pitanje! kako da uradim triler sa prstima? nadam se da razumete sta pitam!!! znam da uradim triler sa kaziprstom i srednjim,a sa ostalim nema sanse!!! da li mozete da mi kazete kako to da uradim ili ako ima neke vezbe za to?
Vec si zapocheo pricu ovde, pa se posle nisi javio....
viewtopic.php?f=22&t=627&p=19871#p19871
viewtopic.php?f=22&t=627&p=19871#p19871
znam,brate!!! ali da li ima neke vezbe za trilere? kao sto rekoh uradm sa kaziprstom i srednjim, a sa ostalim neznam!!!
Postojao je negde na netu, samo treba da ga nadjem, midi fajl, sa vezbama za trilere, ako znash kaziprstom i srednjim lako ces navezbati i srednjim i domalim, vishe ti ti ne treba....
ok,vezbma ja,ali to nije dobro!!!
- Highlander
Da bi mogao lepo da odsviraš ukrase potrebno je samo da vežbaš. Ne očekuj da se to desi za dva popodneva, mora da prođe malo više vremena. Inače, trileri su samo jedna vrsta ukrasa.
P.S. Moj prvi post ovde. PozZ.