Los mi je tajming

Moderator: Critical

johnnybgood89
Posts: 58
Joined: 08 Sep 2017, 16:09

Los mi je tajming

Post by johnnybgood89 » 19 Sep 2017, 14:59

Pozdrav ljudi. Postavio sam temu ovde, iako nije bas da sam pocetnik ali nisam ni mnogo od toga. Kada sam poceo da snimam sam sebe tek sam onda skontao da mi je tajming los, da cesto kasnim u odnosu na pesmu pa vijam tempo. Nije ekstremno ali se primeti.

E sad svi saveti su METRONOM. Ili drum loops, koji imam u procesoru. Ignorisao sam ovo neko vreme, i interesujeme da li se sviranjem i vezbom moze poboljsati BEZ metronoma? Posto nikad ga nisam ni koristio niti kontam sta i kako?

Da li ja treba da pronadjem bpm neke pesme i onda podesim i sta? Ili takt neki?

User avatar
Margos
Posts: 672
Joined: 28 Oct 2009, 22:57

Re: Los mi je tajming

Post by Margos » 19 Sep 2017, 16:13

Nisam cuo to sto si snimao.Secam se jednog druga sa kojim sam pokusavao x puta da sviram.On je svirao bas.Osam godina je ispadao iz ritma,osam.I tacno se videlo kako se muci dok svira,kao da broji u sebi.Uvek napet,stegnut.Pre dve tri godine odem do njega,on uhvati bas i svira nesto bzvz i ista prica,ista.Odlepio sam :D Ja mislim da se rodis sa osecajem za ritam.To se ne uci

johnnybgood89
Posts: 58
Joined: 08 Sep 2017, 16:09

Re: Los mi je tajming

Post by johnnybgood89 » 19 Sep 2017, 16:21

Margos wrote:
19 Sep 2017, 16:13
Nisam cuo to sto si snimao.Secam se jednog druga sa kojim sam pokusavao x puta da sviram.On je svirao bas.Osam godina je ispadao iz ritma,osam.I tacno se videlo kako se muci dok svira,kao da broji u sebi.Uvek napet,stegnut.Pre dve tri godine odem do njega,on uhvati bas i svira nesto bzvz i ista prica,ista.Odlepio sam :D Ja mislim da se rodis sa osecajem za ritam.To se ne uci
Ovo je bilo obeshrabrujuce hahahah :D :D

Negde sam i citao glupih saveta tipa promeni instrument tipa na bubnjeve...ono WTF, pa tek ti tamo treba ritam i tajming...

E sad posto sam samouk verovatno ima i toga tu, i sto se moze ispraviti.