Akusticna gitara za pocetnika do 12000

cizik

Akusticna gitara za pocetnika do 12000

Post by cizik » 22 Jan 2010, 15:32

Evo kako stoje stvari... Sto se tice gitare i uopste sviranja bilo kakvog instrumenta apsulutni sam pocetnik. Hteo bih da nabavim sto je moguce bolju gitaru za sto je moguce manje para. :D Pa eto ako ima neko neki predlog, nek kaze model, moze i par linkova, opis, gde potraziti (u BG), ma bilo sta sto bi moglo da mi pomogne. Unapred zahvalan :ziveli:

Kristijan
Uvaženi član

Re: Akusticna gitara za pocetnika do 12000

Post by Kristijan » 22 Jan 2010, 17:18

Kao prvo, zlatno pravilo vezano za kupovinu gitara u ovoj klasi je probaj više komada istog modela, probaj u različitim prodavnicama istu gitaru, nemoj da misliš da si stekao kompletnu sliku o jednom modelu zato što si ga već svirao negde. Razlog je prost - budući da su to najjeftiniji instrumenti, i da je u proizvodnji kontrola kvaliteta malo labava, možeš da nađeš 2 komada sa istom oznakom, gde je jedan osetno bolji instrument.

Drugo, moraš da se pomiriš sa tim da je instrument iz ove klase ipak usputna stanica, i da ćeš ako se razviješ kao svirač svakako imati želju da nabaviš i neku bolju gitaru. Tako da nemoj previše da očekuješ od ove klase instrumenata. Ne znači da na njima ne može da se svira, naprotiv - samo teško da će to da ti bude finalna kupovina.

2 modela koje ćeš najlakše da nađeš, i od prilike su istog kvaliteta su Yamaha F310 i Ibanez V72. Kompletan rezonator od laminiranih ploča, čivije s poklopcima, malo muljav ton, ali korektno napravljeni instrumenti koji će, ako vodiš računa o redovnoj zameni žica, da zvuče dosta pristojno. Ipak, vredi pomenuti još jednom i to da ime ovde diže cenu. Postoje instrumenti istog kvaliteta a manje cene kod sasvim nepoznatih proizvođača. Inače za Ibanez nisam siguran koliko košta, ali znam da je ista klasa kao ova Yamaha. Dakle ako je skuplji od Yamahe - zaobiđi.