Koju gitaru kupiti, Akusticnu ili Klasicnu?

Oliwer
Posts: 2
Joined: 24 May 2011, 15:03

Koju gitaru kupiti, Akusticnu ili Klasicnu?

Post by Oliwer » 24 May 2011, 15:11

Molim Vas da mi pomognete oko izbora gitare. Akusticna ili Klasicna. Drugar me je ubedio da je klasicna gitara pravi izbor, iskreno takav zvuk me i privlaci. Koja gitara je optimum odnos cene kvalaiteta u rangu do 150-200e. Preferisem kupovinu nove gitare, neozvucene. Naravno, zaboravih da kazem da sam pocetnik. :oops: :D

Kristijan
Uvaženi član
Posts: 4347
Joined: 09 Aug 2007, 12:20

Re: Koju gitaru kupiti, Akusticnu ili Klasicnu?

Post by Kristijan » 24 May 2011, 16:15

Ako te ne privlači zvuk klasične gitare, i nisi zainteresovan da sviraš repertoar klasične gitare, ili neki latino, i tome slično, onda je potpuno besmisleno da kupuješ klasičnu gitaru. Dakle ako već znaš da te više privlači akustična gitara sa čeličnim žicama, onda to kupi.

O akustičnim gitarama do 200 evra smo pisali mnogo. Mnogo i još malo više. Mnoooogooooo. Pretraži malo forum, pa pitaj ako ti nešto nije jasno vezano za već pomenute gitare.

Kristijan
Uvaženi član
Posts: 4347
Joined: 09 Aug 2007, 12:20

Re: Koju gitaru kupiti, Akusticnu ili Klasicnu?

Post by Kristijan » 25 May 2011, 06:58

Prema trenutno stanju na sajtovima prodavnica, ove modele vredi pogledati:

Takamine G220S
Takamine G320S
Oscar Schmidt OG6S
Washburn D10S
Cort Earth 100
Washburn WD10S
Fender Sonoran
Epiphone DR220
Ibanez AW15
Ibanez AW30

Sve navedene će jako lepo da služe početnika, a daju sasvim zadovoljavajući ton i mogu da služe i iskusnijim i zahtevnijim muzičarima. Ni jedna ne predstavlja ultimativnu kupovinu posle koje nećeš pogledati ni jednu drugu gitaru, ali su svakako odličan start. Uglavnom su sve u navedenom cenovnom okviru, a i one koje nisu probijaju okvir za neku smešnu cifru, i svojim kvalitetom opravdavaju da se potroši 10 do 15 evra više.