Savet za kupovinu washburn akusticne gitare

ivan_dera
Posts: 6
Joined: 07 Feb 2012, 11:08

Savet za kupovinu washburn akusticne gitare

Post by ivan_dera » 09 Feb 2012, 15:18

Treba mi savet za kupovinu washburn akusticne gitare do 260e
Recimo da sam napredni pocetnik i volim da sviram rock
Odgovara mi tanji vrat , da ima mek hvat i da akcija ne bude visoka
Pogledo sam preko neta neke modele u art.sys. pa me interesuje odnos cene i kvaliteta izmedju ovih modela

Washburn D10S
Washburn D10QSB
Washburn D10SR

Ako neko moze da preporuci neki drugi model do 260e nije na odmet :)

Hvala unapred

User avatar
nikolic025
Posts: 892
Joined: 21 Aug 2008, 02:03
Location: Odzaci/Novi Sad

Re: Savet za kupovinu washburn akusticne gitare

Post by nikolic025 » 06 Mar 2012, 16:06

Ja imam Washburn WD10SCE,sto je,cini mi se ozvucena varijanta WD10S i mogu ti reci da sam prezadovoljan odnosom cena/kvalitet...Odneo sam i u mitros,ovi se raspametili,svirali je pola sata svaki...Stigla je veoma lepo setapovana,jedino je sipka bila skroz opustena,da se ne iskezeci vrat,jer su i zice bile opustene,pa sam to sredio jako brzo.Jako lepo radi na suvo,ima Fishman elektroniku...Odlicno je odradjena kozmeticki,pragovi se lepo obradjeni...Ma milina...

ivan_dera
Posts: 6
Joined: 07 Feb 2012, 11:08

Re: Savet za kupovinu washburn akusticne gitare

Post by ivan_dera » 06 Mar 2012, 23:02

Hvala ti na odgovoru...
Ma Washburn WD10S(SCE) je vrhunska gitara u tom cenovnom rangu.
Mene je konkretno interesovalo razlika izmedju Washburna D10S i Washburna D10QSB osim cene(5000-6000).
Sto se tice izgleda svideo mi se Washburn D10QSB a hteo sam je poruciti... Al posto me niko od clanova foruma
nije "motivisao" odustao sam... Pa sam zbog silnog hvaljenja Cort Earth 200 od strane pojedinih clanova,koji se
predstavljaju kao "muzicari" koji zele da pomognu,opredelio za tu gitaru... Posto zbog obaveza nisam bio u prilici da