Razlika u zvuku izmedju ozvucene akusticne gitare i obicne

Post Reply
marcopolo292
Posts: 2
Joined: 09 Mar 2014, 12:35

Razlika u zvuku izmedju ozvucene akusticne gitare i obicne

Post by marcopolo292 » 09 Mar 2014, 13:16

Imam nekoliko pitanja i bio bih veoma zahvalan na odgovorima.
1. Razlika u zvuku izmedju ozvucene akusticne gitare i obicne gitare, ako je uopste ima.
Hteo bih da kupim ozvucenu akusticnu gitaru. Molim vas da mi kazete koja je razlika u zvuku izmedju ozvucene akusticne i obicne akusticne gitare, ako je ima i uopste razlike i prednosti/nedostatke ove dve vrste.
Inace ja sam totalni amater i ovo mi je potrebno cisto onako za sviranje kod kuce a i nadam se da ce ovo pomoci da moja deca zavole gitaru i jednog dana svirati puno bolje od mene ;).
Kupio bih ovaj akusticni paket koji kosta 26.000 din, molim vas da mi kazete da li se radi o dobrom i dovoljno kvalitetnom paketu, radi se o ozvucenoj akusticnoj gitari (model Applause AE27-5 koja je uparena sa Laney pojacalom za akusticnu gitaru:
http://www.musiccentar.com/i-8212/appla ... icni-paket

Hvala vam puno

striderXIII
Posts: 13
Joined: 31 May 2010, 06:16
Location: Novi Sad

Re: Razlika u zvuku izmedju ozvucene akusticne gitare i obic

Post by striderXIII » 01 Apr 2014, 04:06

Razlika u akustičnom zvuku postoji, ali je skoro neprimetna. (neko ko poznaje gitare će primetiti razliku u zvuku između ozvučene gitare i istog modela bez ozvuke)
Ova razlika je zbog činjenice da je gitara probušena i u nju stavljeno plastično pretpojačalo.

Ali, gitara koju si ti naveo će imati specifičan zvuk, jer je telo same gitare napravljeno od nečega što ja nazivam ovation plastika, jer ne znam kako je oni nazivaju. x)
Neki ljudi vole ovaj zvuk, neki ne... Najbolje bi bilo da odeš sa nekim ko zna da svira u radnju i nateraš ga da ti svira gitaru sa ovakvim telom, pa onda "drvenu" gitaru.