Sviranje akorda - akusticna

Post Reply
DecaK
Posts: 3
Joined: 12 Sep 2014, 17:58

Sviranje akorda - akusticna

Post by DecaK » 12 Sep 2014, 18:04

Poz, apsolutni sam pocetnik, i zanima me kada se koja zica svira? Imam gitaru vec 6 godina i povremeno sam je uzimao i naucim ja akorde i sve, ali je ona rastimovana i tada nije imao ko da je nastimuje pa je ostavim...Moje pitanje je sada, kada se koja zica svira, da li to zavisi od pesme ili od akorda ?? Hocu da naucim od Bajage - Tisina da sviram, ali nikako ne mogu da ubodem onaj pocetni zvuk kada se drzi E, gledao sam i na YouTube i trazio akorde i sve, ali opet nista...Pomoc?

User avatar
Trooper
Urednik
Posts: 2340
Joined: 09 Oct 2007, 16:52
Location: Bg
Contact:

Re: Sviranje akorda - akusticna

Post by Trooper » 12 Sep 2014, 23:11

Nema tu nikakvog pravila, moras da slusas pesmu i isprobas sve varijante. Razlaganje varira, od pesme do pesme

DecaK
Posts: 3
Joined: 12 Sep 2014, 17:58

Re: Sviranje akorda - akusticna

Post by DecaK » 13 Sep 2014, 10:49

Pa apsolutni sam pocetnik, otkud ja da znam da skinem pesmu :) Trazim akorde po netu, ali uglavnom nista nema isti zvuk, nadjem na youtube, likovi kazu jedno drugo rade, uopste mi ne zvuci kao njima a radim isto kao sto oni kazu(njima zvuci dobro)... Ako neko moze da mi pomogne oko ove pesme, posle cu sam nekako?

Kristijan
Uvaženi član
Posts: 4347
Joined: 09 Aug 2007, 12:20

Re: Sviranje akorda - akusticna

Post by Kristijan » 13 Sep 2014, 11:04