izbor akusticne ozvucene gitare
- sevastokrator
izbor akusticne ozvucene gitare
Posto sam pocetnik treba mi pomoc oko izbora ozvucene akust. gitare cena do nekih 300 evra, razmisljao sam o Squier Stratacoustic da li je to promasaj ili ne
Re: izbor akusticne ozvucene gitare
Mislim da jeste.
Niti zvuči dobro "na suvo" (malo telo pa je ton katastrofa) niti se "na struju" po bilo čemu izdvaja od mnogo jeftinijih gitara.
Jedina vrlina (po meni) je originalni izgled.
Sa 300e može se pazariti mnogo bolji instrument.
Niti zvuči dobro "na suvo" (malo telo pa je ton katastrofa) niti se "na struju" po bilo čemu izdvaja od mnogo jeftinijih gitara.
Jedina vrlina (po meni) je originalni izgled.
Sa 300e može se pazariti mnogo bolji instrument.
Apsolutno se slazem sa Videnom. Za sta ces tacno koristiti gitaru? Sviras u sobi, snimas tu gitaru, tezgaris...? Ovo te pitam cisto da znam zasto bas hoces ozvucenu. Ima tu mnoooogo finesa o kojima valja misliti, pa daj malo dopunskih infomcija.
- sevastokrator
razmisljo sam da uzmem nesto"slabije" dok ne naucim da sviram, pa sam doso na ideju da umesto el. uzmem akusticnu sa ozvukom, sta vi preporucujete
Washburn ili Yamahu, ili Takamine. Zavisi sta volesh, meni se najvishe od tih cheapest djasvi Washburn D10SCE ili DK20CET a opet sve zavisi kakav zvuk ti se dopada. I druge firme su manje vishe ok al eto sve je stvar ukusa.
Pre svega, ako te interesuje baš električna gitara, da znaš da ozvučena akustična nikako ne predstavlja zamenu za električnu.