IBANEZ V72E-BK ili YAMAHA F310

Post Reply
DzOnI123
Posts: 210
Joined: 24 Apr 2009, 12:53
Location: Zemun

IBANEZ V72E-BK ili YAMAHA F310

Post by DzOnI123 » 10 Jun 2009, 01:00

koja je od ove dve bolja za pocetnike...?xD :cekic: ... svirao sam pre neki dan kod druga YAMAHU F310 i mogu reci da je po meni to OK gitara ali nikada nisam probao IBANEZA a vidim da je i jeftiniji a s obzirom da sam pocetnik pokusacu sto manje para da izdvojim za akusticnu...jer ako imaju slican zvuk sto bih davao 25 e vise.. :ziveli: pa ako neko moze da mi kaze koja je bolja...

User avatar
bokicasa
Posts: 828
Joined: 08 Nov 2008, 11:42
Location: vozdovac,beograd

Re: IBANEZ V72E-BK ili YAMAHA F310

Post by bokicasa » 10 Jun 2009, 08:38

ibanez akusticne gitare iz nizeg i srednjeg cenovnog ranga nisu na nekom glasu.Ovu Yamahu sam svirao jednom u zivotu i nije to losa gitara..fina..a sto se tice ibaneza,meni su ljudi govorili da izbegavam akusticne,bar te neke jeftinije.

Kristijan
Uvaženi član
Posts: 4347
Joined: 09 Aug 2007, 12:20

Re: IBANEZ V72E-BK ili YAMAHA F310

Post by Kristijan » 10 Jun 2009, 08:40

Ruku na srce, ni jedna nije da padneš u nesvest. To su korektni instrumenti za totalnog početnika, i to je od prilike to. Nema tu nekih lepših reči.

Problem sa gitarama za totalne početnike je što su instrumenti koji se jako brzo "prerastu", i ako nisi siguran da ćeš u narednih godinu dana biti u situaciji da odvojiš od 2 do 4 puta više novca za kupovinu neke gitare za amatere entuzijaste, računaj da ćeš biti prilično nezadovoljan sa svojom gitarom, formiraće ti se kriterijumi i jasno ćeš znati zašto je i koliko je bolja neka druga gitara.