kupio bih akusticnu gitaru do 15000 din totalni sam pocetnik
kupio bih akusticnu gitaru do 15000 din totalni sam pocetnik
video sam u mitros mjuziku jamahu f310p u paketu za 14800din i ibanez sgt120-vbs za 15400 i u music tradeu mi je prodavac preporucio epifon dr100
Re: kupio bih akusticnu gitaru do 15000 din totalni sam pocetnik
Za učenje ti je najbolje da kupiš, klasičnu gitaru Jamahu. Uči prstima i isti program trzalicom. Najkompletnije obrazovanje kako tehničko tako i teoretsko dobićeš na taj način. Zatim za opuštanje desne ruke što je veoma važno za kasnije sviranje roka, džeza isti program radi trzalicom. Za godinu dana sviraćeš sve ove smejurije od rok muzike.
A koja vrsta muzike te zanima? Šta želiš da sviraš?
stagg sw201 nije losa za pocetak, mada bi bilo mnogo bolje da povedes nekog(ko ima iskustva), jer prodavci uvek gledaju da ti uvale sto skuplju gitaru......sto se tice klasicnih gitara ne bih ih preporuio jer vecina ima siri vrat od akusticnih pa ces mozda imati problema(kao moj brat) kad predjes na akusticne
A koji su to problemi?vabafet wrote:stagg sw201 nije losa za pocetak, mada bi bilo mnogo bolje da povedes nekog(ko ima iskustva), jer prodavci uvek gledaju da ti uvale sto skuplju gitaru......sto se tice klasicnih gitara ne bih ih preporuio jer vecina ima siri vrat od akusticnih pa ces mozda imati problema(kao moj brat) kad predjes na akusticne
logicno je obrnuto rodjo!!vabafet wrote:stagg sw201 nije losa za pocetak, mada bi bilo mnogo bolje da povedes nekog(ko ima iskustva), jer prodavci uvek gledaju da ti uvale sto skuplju gitaru......sto se tice klasicnih gitara ne bih ih preporuio jer vecina ima siri vrat od akusticnih pa ces mozda imati problema(kao moj brat) kad predjes na akusticne