Sta mislite o ovoj gitari

Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm

Post Reply
Ozzy80

Sta mislite o ovoj gitari

Post by Ozzy80 » 27 Feb 2011, 22:29

Nesto sam se u poslednje vreme zesce zainteresovao sam se za sviranje gitare. E tu krecu muke znaci posto ne mogu da idem kod nekog da me uci jel nemam vremena a ni love jbg oskudacija. Ja bih zeleo da naucim da sviram neke rok numera ( najvise Riblju Corbu ) a i neke recimo malo neznije numere ali najvise ex-yu rok. Mom caletu drug je ono skoro profi gitarista pa bi on recimo dosao odma i nastelovao mi gitaru i malo mi pokazao pa onda za recimo mesec dana bi opet dosao posto on ide na svirke, radi prepodne i nema bas vremena cesce da dolazi. Znaci cisto da vidi ako negde gresim da me ispravi itd. Bas sam totalni pocetnik. Sad znaci koji program da skinem da naucim da sviram onako notu po notu,sta mislite elektricnoj gitari Maxtone EG-1280SVB i sta ce mi jos trebati za pocetak ( da li da kupim odma i trzalicu ili prvo samo prstima itd). Hvala na odgovorima

ssmc
Floyd

Re: Sta mislite o ovoj gitari

Post by ssmc » 27 Feb 2011, 23:29

Imaš i recimo search opciju u gornjem desnom uglu :D

Ozzy80

Post by Ozzy80 » 28 Feb 2011, 13:17

Sta ima search na gitari :D . Hahah salim se nema nista na search za ovu gitaru

Kristijan
Uvaženi član

Post by Kristijan » 28 Feb 2011, 14:36

Ima mnogo tema koje se bave kupovinom prve električne gitare, gitare za neke skromnije novce, i tome slično. Na to je mislio čovek. A kad je konkretno taj model u pitanju... Da li možeš da kažeš zašto se interesuješ baš za tu gitaru? Za te novce ne možeš da očekuješ ne znam kakav instrument, ali možeš da kupiš gitaru koja sasvim fino može da posluži za učenje. Ima u toj klasi toliko mnogo raznih proizvođača, pa bi mi bilo baš zanimljivo da znam otkud baš ova gitara da uđe u najuži izbor?

Tenji

Post by Tenji » 28 Feb 2011, 14:56