Frank Bello squier signature bass
Moderators: Trooper, Tiki the Boyler
-
Frank Bello squier signature bass
Sta mislite o ovu bass gitaru?Ja sam pocetnik i zanima me dali ovaj bass vredi za pare(oko 250e),ukoliko neko na forum je imao priliku da ga proba ili da ga poseduje?Hvala unapred!

- PainKiller93
Re: Frank Bello squier signature bass
Sto se tice specifikacija gitare i materijala - to je ok, da kazem standard za tu klasu i tu cenu. Ako zelis da imas neki zvuk poput Anthrax-a, neces ga postici samo ovim. GItara jeste solidna, verovatno i tako odradjena, ali nema nekih prevelikih tonalnih sposobnosti.
Uglavnom - za rok moze da posluzi, za nesto vise, i nije nesto posebno. Fin bas, to jeste, ali ti preporucujem da ako mozes malo pogledas Squier Vintage Modified bas gitare, tu mozda nadjes nesto dosta bolje a za neznatno vecu cenu. Za ove pare, vredi pogledati, ali ne ocekuj nista previse. Pogledaj i neki Ibanez ili neku Yamahu u tom cenovnom rangu, i tu mozes da nadjes nesto fino i zanimljivo.
Uglavnom - za rok moze da posluzi, za nesto vise, i nije nesto posebno. Fin bas, to jeste, ali ti preporucujem da ako mozes malo pogledas Squier Vintage Modified bas gitare, tu mozda nadjes nesto dosta bolje a za neznatno vecu cenu. Za ove pare, vredi pogledati, ali ne ocekuj nista previse. Pogledaj i neki Ibanez ili neku Yamahu u tom cenovnom rangu, i tu mozes da nadjes nesto fino i zanimljivo.
Za početak sigurno ima masan ton, obzirom da ima P magnet, a takođe ne vidim zašto bi postojale neke trivijalne razlike u poređenju sa ostalim klasik kineskim Squierovima na našem tržištu, osim što ovaj ima nacrtanog gotivnog kostura. Čak mislim i da ovaj ima više tonskih mogućnosti od klasika, a pod uslovom da su ova dva magneta omski dobro uparena, što nekad ume da bude problem na JP konceptu - singl se drastično tiše čuje od hum-a na svirci, i gitara hoće blago da zuji kad je na oba, a što opet nije toliko strašno ako nemate ambicija da sa njom snimate jazz album.