Koji bas da kupim (početnik)
Moderators: Trooper, Tiki the Boyler
Koji bas da kupim (početnik)
ja sam pocetnik pa bih vas priupitao ovako:
-kao prvo sta mi sve treba(bilo bi lepo spisak ako imate vremena)to jest sta mi sve treba da mogu da vezbam
-da li da uzmem guitar pack
-koje marke sta
-i gde to u bg-u
bilo bi lepo da to bude za jedno 250-300e
-kao prvo sta mi sve treba(bilo bi lepo spisak ako imate vremena)to jest sta mi sve treba da mogu da vezbam
-da li da uzmem guitar pack
-koje marke sta
-i gde to u bg-u
bilo bi lepo da to bude za jedno 250-300e
Re: koji bass da kupim
Prvo dobrodosao
BIlo bi lepo da napises sta bih ti svirao (koju vrstu muzike) i kakav tu se zvuk svidja ,ne popujem samo pokusavam da pomognem kako bi tebi lakse pomogli(al sam napisao svaka mi chast)
Jos jedno dobrodosao

BIlo bi lepo da napises sta bih ti svirao (koju vrstu muzike) i kakav tu se zvuk svidja ,ne popujem samo pokusavam da pomognem kako bi tebi lakse pomogli(al sam napisao svaka mi chast)
Jos jedno dobrodosao

- sirac-šunka
- vragolan
Dobro dosao i od mene...
Sto se mene tice, ja nesto ne volim te packove... Jes da za malu cenu dobijes vise stvari, ali uglavnom nijedna ne vredi nesto (da ne kazem nista)...
Pojacalce koje ces da dobijes ce da te sluzi samo za sviranje po kuci, a to mozes i preko kompa. Onda, svi proizvodjaci smuvaju obavezno najgoru gitaru koju su uspeli da proizvedu...
Mozda gresim, ali tako mi se cini, kada sam probao par packova....
Sto se mene tice, ja nesto ne volim te packove... Jes da za malu cenu dobijes vise stvari, ali uglavnom nijedna ne vredi nesto (da ne kazem nista)...
Pojacalce koje ces da dobijes ce da te sluzi samo za sviranje po kuci, a to mozes i preko kompa. Onda, svi proizvodjaci smuvaju obavezno najgoru gitaru koju su uspeli da proizvedu...
Mozda gresim, ali tako mi se cini, kada sam probao par packova....
kao prvo hvala na dobrodoslici!
pa ja bi svirao dobri stari rock mozda malo ponekad nesto kao hard rock