Neka kompaktna klavijaturica za vežbanje u kancelariji?

Moderator: Reverse

Post Reply
User avatar
henk
Posts: 63
Joined: 06 Feb 2007, 08:46
Location: BG-Krst

Neka kompaktna klavijaturica za vežbanje u kancelariji?

Post by henk » 07 Dec 2009, 11:50

Haj! Potreban mi je savet/pomoć. Tokom radnog vremena, imam - da tako kažem - dosta "lufta" i želeo bih taj "luft" konstruktivno da iskoristim. Totalni sam početnik u sviranju klavira, i izmozgao sam da bi mogao mnoge korisne vežbe da odradim dok sedim ovde i blejim. Ipak, za tako nešto neophodna mi je klavijatura. Želeo bih ipak da bude kompaktna, malih gabarita, da ne okupira previše radnog stola i ne skreće na sebe pažnju kolega u kancelariji. Naravno, neće biti neophodno da klavijaturu krijem od kolega, ali bilo bi dobro da je što manja. Klavijatura bi celo vreme bila u kancelariji, zaključana u ormanu nakon radnog vremena, ne bih je nosio kući. To bi, dakle, bila klavijatura "za posao". Na njoj bih, tokom radnog vremena, uvežbavao prstomete, akorde, pokretljivost prstiju itd. A za sviranje kući, uzeću neku full-size klavijaturu, naravno.

Češljao sam podatke na netu i zapao mi za oko midi-kontroler Behringer UMX25 (http://www.mitros-music.com/products/15 ... _UMX25/18/). On je kompaktan, ima senzitivne dirke, i mogao bi fino da se smesti tu, ispred mene, između monitora i tastature, i dovoljno je neupadljiv da ne skreće previše pažnju na sebe. Ipak, taj Behringer predviđen je za druge namene, a ne da početnik na njemu uvežbava prstomete, akorde i bilduje pokretljivost prstiju. Uz to, sadrži samo dve oktave, pa nisam siguran da li će to biti dovoljno za te neke početničke vežbe?

Dakle, kući će stajati full-size klavijatura na kojoj ću regularno učiti da sviram, a ova mala mi treba za posao, da na njoj razgibavam i bildujem prste.

I tako... Da li je ovaj Behringer ok, ili postoji neko bolje, kompaktnije i ne previše upadljivo rešenje?

User avatar
Mirkos
Posts: 87
Joined: 20 Oct 2007, 17:08
Location: Beograd