Pomoć oko izbora klavijature!!

Moderator: Reverse

Post Reply
Lanep
Posts: 5
Joined: 31 Jul 2011, 17:10

Pomoć oko izbora klavijature!!

Post by Lanep » 31 Jul 2011, 17:29

Planiram da kupim klavijaturu, i našla sam 2 koje imaju iste cijene (220€), ali ne znam za koju da se odlučim. Ako neko može da mi sugeriše ili pomogne oko izbora, bila bih zahvalna.
E, te dve klavijature su:
- YAMAHA PSR-E323
- CASIO CTK-3000

Znači, cijene su potpuno iste, samo je pitanje koja je bolja. Ja sam inače početnik, znam svirati nešto malo ali jaaako malo tako da skoro da ništa ne znam. Šta kažete na ove 2 klavijature? Koju da uzmem? Ima li veze što je Casio sa punim dirkama (izgledaju kao one na klaviru) a što Yamaha ima one obične kao i sve Yamahe? (nadam se da znate na šta mislim)

Obe klavijature imaju dinamičke dirke (jači udarac u dirku - glasniji ton, slabiji udarac - tiši ton), imaju izlaze za sluške, a za ostalo nzm. :roll:
I, još jedno pitanje: Koja je razlika između aranžera i klavijature? :bambi:

Charobnaut
Posts: 12
Joined: 18 Sep 2009, 21:45
Location: Oz

Re: Pomoć oko izbora klavijature!!

Post by Charobnaut » 31 Jul 2011, 21:28

Hej Lanep (Penal :wink: ),
obe su vrlo slične, s'tim što Casio ima klavirske, otežana, dirke (valjda).
Napiši za šta ti treba, za učenje, za sviranje u bendu ili solo,.......
Ne mozeš da porediš aranžer i klavijature, to je kao kada bi pitala koja
je razlika izmedju gitare i žica??? Žice su deo gitare, isto kao što je
klavijatura samo deo sintisajzera, semplera, romplera, workstationa ili aranžera!

Lanep
Posts: 5
Joined: 31 Jul 2011, 17:10

Re: Pomoć oko izbora klavijature!!

Post by Lanep » 31 Jul 2011, 21:54

Haha nisam ni skontala da je unazad Penal... :P
I hvala, stvarno nisam imala predstavu šta je aranžer pa nemoj zamjeriti što sam toliko profulala :D ... haha
Treba mi za učenje, tj. kao što sam rekla ja sam početnik ali ću svirati na njemu dok god mogu jer ću svu ušteđevinu potrošiti haha :D