Savet (šta bi trebalo da kupim & koliko to košta)?

Moderator: Reverse

milutin
Posts: 5
Joined: 21 Mar 2007, 20:22

Savet (šta bi trebalo da kupim & koliko to košta)?

Post by milutin » 21 Mar 2007, 21:09

hteo bih da sviram sledece grupe :
nightwish, bodome, Hammerfall, the doors,Black Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin, Whitesnake, Iron Maiden, Megadeth, The Cult, Janis, Bjesove, Smak... (znaci neki heavy/power/prrogresive/rock...ako je ovo gore navedeno to :D )

Ako bi mogli da me posavetujete,s' obzirom,da sam pocetnik sta bih trebalo da kupim i od prilike koliko to kosta?da li polovno ili novo?i tako to

hvala

User avatar
Fox IV
Unretired
Posts: 1157
Joined: 31 Jul 2006, 08:05
Location: Novi Sad
Contact:

Post by Fox IV » 22 Mar 2007, 00:01

Za početak kupi neku MIDI klavijaturu (preporuka: sa 61 ili više dirki) pošto su poprilično jeftine (oko 200 evra) a uz dobar program možeš mu dodeliti bukvalno svaki ton koji ti treba. Kada stvari postanu ozbiljnije i kada se malo definišeš onda već možeš početi da se tražiš u nekom Korgu (Triton) ili Kurzweilu (trenutno najbolji izbor).

milutin
Posts: 5
Joined: 21 Mar 2007, 20:22

Post by milutin » 22 Mar 2007, 15:56

a hocu li ja sa tim MIDI kontrolerom moci da sviram na svirkama ili ono samo kuci (uz kompjuter koliko sam ja nesto kontao) ???

User avatar
Fox IV
Unretired
Posts: 1157
Joined: 31 Jul 2006, 08:05
Location: Novi Sad
Contact:

Post by Fox IV » 22 Mar 2007, 17:15

Kontroler, kao što mu samo ime kaže, KONTROLIŠE. Dakle, to ti je kao recimo tastatura računara. Za live nastup ti je potreban još računar ili neki MIDI interpreter (sintisajzer). Najbolja je solucija ako imaš laptop. Onda si na konju i ništa ti ne treba više.

milutin
Posts: 5
Joined: 21 Mar 2007, 20:22

Post by milutin » 22 Mar 2007, 20:13

a koji mi sintisajezer preporucujes za live svirku,posto ne mogu da izvedem to sa laptopom ili kompjuterom ? (znaci pocetnik sam)

User avatar
Reverse
Urednik
Posts: 1136
Joined: 20 Feb 2007, 02:52