Pocetnik sam

Moderator: zolideathmetal

User avatar
Billy
Posts: 12
Joined: 21 Aug 2007, 15:22
Location: Kraljevo

Pocetnik sam

Post by Billy » 21 Aug 2007, 16:05

Posto sam pocetnik sa sviranjem bubnjva,treba mi par saveta,i par vezbi za vezbanje. Koje ritmove da vezbam? Help please!

User avatar
Drobac
MF veteran
Posts: 373
Joined: 23 Jul 2007, 00:31
Location: Ruma

Post by Drobac » 21 Aug 2007, 16:56

Pa sve zavisi od toga sta hoces da sviras.
Evo ti link za pocetak:
http://www.freedrumlessons.com

User avatar
zolideathmetal
Urednik
Posts: 1187
Joined: 30 Sep 2006, 02:21
Location: Novi Sad

Post by zolideathmetal » 21 Aug 2007, 18:13

Kao prvo, rudimenti! Znaci sedi na njima...nauci ih napamet..kombinuj ih, pre nego sto sednes za bubanj!

Ako sviras metal, najbolji drugar ti je single stroke roll
ako sviras funk ili nesto groovy onda ti treba sve ostalo (ala ovo bedno zvuci ovako :( i jos od mene :( )

http://www.vicfirth.com/education/rudiments.html

visi po forumima, i druzi se sa bubnjarima...polako ces razviti osecas...ako si bas pocetnik (mislim ono...sad si poceo) pocni od osnovnog rock ritma

Brojis 1-2-3-4, na svakom broju udaris kontru ili ride, na 1 i 3 bass bubanj, a na 2 i 4 dobos. kasnije ubacujes nove stvari u ovaj ritam kada ti to postane vec jako lako. Mozes da dupliras pratnju, brojis 1 i 2 i 3 i 4 i i na svakom udaris kontru/ride...itd itd imas milion mogucnosti :)

Ako te zanima nesto konkretno, pitaj :)

User avatar
Billy
Posts: 12
Joined: 21 Aug 2007, 15:22
Location: Kraljevo

Post by Billy » 21 Aug 2007, 20:04

A sta su rudimenti?

User avatar
zolideathmetal
Urednik
Posts: 1187
Joined: 30 Sep 2006, 02:21
Location: Novi Sad

Post by zolideathmetal » 22 Aug 2007, 13:22

Rudiment kao rec, znaci nesto kao "osnova", ali rudimenti za bubnjare znace "paradidlove" (kako mi volimo da ih zovemo iako je to netacno :D )

oznake za rudimente :
R - desna ruka (Right), naglasen udarac
r - desna ruka, Nenaglasen udarac
L i l je isto samo za levu ruku