Guitar modeling software praise

Moderators: dejankuki, toza, Reverse

User avatar
bancika
Posts: 4782
Joined: 14 Jun 2011, 16:41
Location: Nis

Guitar modeling software praise

Post by bancika » 25 Apr 2013, 01:02

Zaobilazio sam godinama bilo kakav modeling. Iako sam programer, to mi je sve delovalo kao jeres...ali rekoh da napavim rig B koji ce biti skroz digitalan. Verovatno ste videli da sam uzeo NI Komplete 6 interface, Reaper i gomilu VST-ova, povezao to na laptop koji mi je sedeo u ormanu neiskoriscen i mlatio se 2-3 dana da napravim da to funkcionise bez stucanja.

Zapravo, prijatno sam iznenadjen kako sve ovo radi. Nisam jos probao sve sto sam planirao, probao sam Amplitube, one free LeCab, LeSoloC i slicne plugincice. Za sad sve zvuci jako dobro. Posebno mi se svidjaju ovi kanadski LeXXX simovi pojacala. Stavim preko toga neki impulse (dva mica - recimo 57mica i neki ribon na istom cabu), i zvuk izuva iz patofni. Svaka mu cast kad ono stavlja za dz...dao je Amplitube-u run for their money. Trenutno mi je ovde samo LP, jedva cekam da probam Ibaneza, ali i sa ovim sam prezadovoljan.

Sum je na jako niskom nivou, ne treba mi bilo kakav noise gate ni za hi-gain varijante. Drago mi je sto sam uzeo malo bolji interface, onaj scarlett je imao primetno vise suma. Latency je zadovoljavajuce nisko, oko 7.5ms. Vidjao sam da ljudi imaju dosta manje po netu, ali ne primecujem kasnjenje i za comp star 4 godine je skroz ok.

Istina, malo je pain in the ass instalirati i podesiti comp da proradi kako treba, pogotovo ako je laptop...i ne bi voleo da mi je to glavni comp jer moram da mu pogasim pola device-a da ne bi bilo pucketanja i da pazim da nema viska procesa, servisa i ostalih gluposti. Jedinom kad se podesi je prilicno trouble-free. Posto je to laptop koji mi ne treba za svakodnevne stvari, drzim samo reaper na njemu i sve je podeseno za rokanje. Otvorim laptop, sviram, zatvorim kad zavrsim i to je to.