Kucni studio za pocetnike

Moderators: dejankuki, Tiki the Boyler

Post Reply
-Zola-
Posts: 15
Joined: 02 Jun 2009, 20:41

Kucni studio za pocetnike

Post by -Zola- » 07 Jun 2009, 19:18

Pozz ljudi..sviram sa nekim drugovima u bendu i razmisljamo o pravljenju nekog pocetnickog kucnog studija..nasli smo ovu miksetu Behringer XENYX 802..mozete li mi reci kakva je ona?i to sto pise 8 ulaza sta to ustvari znaci?vidite vec da sam pocetnik i da se u ovo uopste nerazumem..e sad od te opreme za studio sta nam jos treba imamo pojacala imamo i zvucnike neke..e sad vi predlazite tu opremu za neki minimalac para..btw imamo bubnjeve bas vokal gitaru(mozda 2) i sviramo rock malo metala malo bluza..hvala unapred!

User avatar
Marko_chupavi
MF veteran
Posts: 152
Joined: 05 Apr 2007, 11:28

Re: Kucni studio za pocetnike

Post by Marko_chupavi » 08 Jun 2009, 00:15

bitno je kakve zvucnike imate... nemojte pokusavati sa kucnim zvucnicima da svirate... spalicete ih vrlo brzo (iz iskustva kazem...) trebali bi vam neki razglasni zvucnici... mikrofon, naravno..

vrlo je bitna i akustiak prostorije, vec toliko puta spominjana, ako vam prostor odzvanja, bice problema i moracete da je ugluvite (low-budget varijanta su stari cebici, itd... )

reci nam koliko imate (tj nemate) para na rapolaganju, kakva je prostorija gde planirate da svirkate, i sta imate od pojacala i eventualno mikrofona...

-Zola-
Posts: 15
Joined: 02 Jun 2009, 20:41

Re: Kucni studio za pocetnike

Post by -Zola- » 08 Jun 2009, 15:05

Pa garazica.oblepili bismo je stiroporom il kartonima od jaja...mikrofone imamo pojacala imamo..ima jedan vox od 35w i jos malo pristize behringer od 120w i bas pojacalo ne znam tacno koje je..pa pare..hmm..trenutno ne znam kolko imamo msm to nije problem dace nam roditelji..zato i pitam za neki minimalac jer nece nam oni dati 5 000e..kontas?e jel ti nebi bio problem da mi pojasnis za onu miksetu malo? :]]

User avatar
Marko_chupavi
MF veteran
Posts: 152
Joined: 05 Apr 2007, 11:28