Vasih omiljenih 10 albuma
Moderator: Trooper
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
The Rolling Stones - Their Satanic Majesties Request (1967)
Kao klinac pokushavao da skontam album, vrteo ga milion puta, na kraju bio ubedjen da je vishe punk od milion 'punk' albuma.
XTC - White Music (1978)
Ovo mi je najvishe izmenilo pristup sviranju
The Cure - Three Imaginary Boys (1979)
Imao sam srece da sam za bend chuo upravo preko prvog albuma. I dalje mi taj album zvuchi kao neshto najbolje u wave-ovitom jednostavnom sviranju u trojci.
The B-52s - The B-52s (1979)
Izlizao plochu od vrtenja. Ishchekivao kupovinu CD playera da ne bih okretao strane svakih 20 minuta.
David Bowie - Scary Monsters (and Super Creeps) (1980)
Osim fenomenalne muzike, po mom mishljenju gusta koncentracija predobrih tekstova na jednom albumu.
Depeche Mode - Speak & Spell (1980)
Prvenac, toliko dobar (Vince Clarke ) da posle samo sledi sporiji ili brzhi pad. Koji traje.
Artistička radna akcija (1981)
Jeste, kompilacija, ali za vecinu bendova na njoj to im dodje kao jedino 'pravo' izdanje. Ne znam da li se sa ove strane Drine pojavila jacha kompilacija ikada
Visage - The Anvil (1982)
Kupio 3 ploche, isto izdanje, svaki put kad sam na njih naletao.
PIL - That What Is Not (1992)
Tad sam otvorio ushi za kombinaciju 'pravaca'.
Guns'n'Wankers - For Dancing And Listening (1994)
Iako je svirala inache kreativna ekipa, nisam ochekivao '94. da se neshto tako dobro pojavi u punku
Kao klinac pokushavao da skontam album, vrteo ga milion puta, na kraju bio ubedjen da je vishe punk od milion 'punk' albuma.
XTC - White Music (1978)
Ovo mi je najvishe izmenilo pristup sviranju
The Cure - Three Imaginary Boys (1979)
Imao sam srece da sam za bend chuo upravo preko prvog albuma. I dalje mi taj album zvuchi kao neshto najbolje u wave-ovitom jednostavnom sviranju u trojci.
The B-52s - The B-52s (1979)
Izlizao plochu od vrtenja. Ishchekivao kupovinu CD playera da ne bih okretao strane svakih 20 minuta.
David Bowie - Scary Monsters (and Super Creeps) (1980)
Osim fenomenalne muzike, po mom mishljenju gusta koncentracija predobrih tekstova na jednom albumu.
Depeche Mode - Speak & Spell (1980)
Prvenac, toliko dobar (Vince Clarke ) da posle samo sledi sporiji ili brzhi pad. Koji traje.
Artistička radna akcija (1981)
Jeste, kompilacija, ali za vecinu bendova na njoj to im dodje kao jedino 'pravo' izdanje. Ne znam da li se sa ove strane Drine pojavila jacha kompilacija ikada
Visage - The Anvil (1982)
Kupio 3 ploche, isto izdanje, svaki put kad sam na njih naletao.
PIL - That What Is Not (1992)
Tad sam otvorio ushi za kombinaciju 'pravaca'.
Guns'n'Wankers - For Dancing And Listening (1994)
Iako je svirala inache kreativna ekipa, nisam ochekivao '94. da se neshto tako dobro pojavi u punku
-
- Posts: 16
- Joined: 13 Jun 2010, 20:48
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
ne ide po redu
-grey daze-no sun today
-the prodigy-fat on the land
-the verve-forth
-marilyn manson-eat me, drink me
-nine inch nails-the downward spiral
-muse-absolution
-how to destroy angels ep
-placebo-meds
-nine inch nails-the fragile
-linkin park-hybrid theory
-grey daze-no sun today
-the prodigy-fat on the land
-the verve-forth
-marilyn manson-eat me, drink me
-nine inch nails-the downward spiral
-muse-absolution
-how to destroy angels ep
-placebo-meds
-nine inch nails-the fragile
-linkin park-hybrid theory
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
da dodam na listu
The CInematic Orchestra - Motion
David GIlmour - On an Island
Buckethead - Colma
The Strokes - ROom on fire
The CInematic Orchestra - Motion
David GIlmour - On an Island
Buckethead - Colma
The Strokes - ROom on fire
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
bez reda, mozda gresim, al ovi mi padaju na pamet:
codeine - frigid stars
jesus and mary chain - psychocandy ili honey's dead
neil young - ragged glory
radiohead - ok computer
yeah yeah yeahs - fever to tell
interpol - turn on the bright lights
the rolling stones - aftermath
neu! - neu! 2
the kills - midnight boom
morphine - good
codeine - frigid stars
jesus and mary chain - psychocandy ili honey's dead
neil young - ragged glory
radiohead - ok computer
yeah yeah yeahs - fever to tell
interpol - turn on the bright lights
the rolling stones - aftermath
neu! - neu! 2
the kills - midnight boom
morphine - good
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Verovatno ne omiljenih, ali najslusanijih, barem kako kaze last.fm [izbaceni lajvovi]
1. The Clash - London Calling
2. Amy Macdonald - This Is The Life
3. The Good, The Bad & The Queen
4. Pearl Jam - Ten
5. Cynic - Traced In Air
6. Blur - Midlife [kompilacija, sta cu]
7. Radiohead - Ok Computer
8. Gorillaz - Demon Days
9. The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium
10. Euforia - 2
[Preskoceni su: Blur - All the People... Live at Hyde Park i Porcupine Tree - Ilosaarirock]
1. The Clash - London Calling
2. Amy Macdonald - This Is The Life
3. The Good, The Bad & The Queen
4. Pearl Jam - Ten
5. Cynic - Traced In Air
6. Blur - Midlife [kompilacija, sta cu]
7. Radiohead - Ok Computer
8. Gorillaz - Demon Days
9. The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium
10. Euforia - 2
[Preskoceni su: Blur - All the People... Live at Hyde Park i Porcupine Tree - Ilosaarirock]
-
- Posts: 5
- Joined: 19 Mar 2011, 15:15
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Evo malo da osvezim listu, mojih 10 omiljenih albuma, tj albumi koji su me totalno "obrnuli naopacke"
10. REM - Automatic for the people
9. The Beatles - Revolver
8. Coldplay - Parachutes
7. RHCP- Californication
6. Colpdlay - A Rush of blood to the head
5. Pink Floyd - Wish you were here
4. Oasis - (What's the story) Morning glory?
3. The Verve - Urban hymns
2. The Stone Roses- Stone Roses
1. Oasis - Definitely Maybe
Uzdravlje
10. REM - Automatic for the people
9. The Beatles - Revolver
8. Coldplay - Parachutes
7. RHCP- Californication
6. Colpdlay - A Rush of blood to the head
5. Pink Floyd - Wish you were here
4. Oasis - (What's the story) Morning glory?
3. The Verve - Urban hymns
2. The Stone Roses- Stone Roses
1. Oasis - Definitely Maybe
Uzdravlje
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
In no particular order...
Fates Warning No Exit
Crimson Glory Crimson Glory
Coroner No More Color
Iced Earth Night Of The Stormrider
Running Wild Death Or Glory
Savatage Gutter Ballet
Vicious Rumors Welcome To The Ball
Megadeth Rust In Peace
Symohony X Odyssey
Nevermore The Politics of Ecstasy
Fates Warning No Exit
Crimson Glory Crimson Glory
Coroner No More Color
Iced Earth Night Of The Stormrider
Running Wild Death Or Glory
Savatage Gutter Ballet
Vicious Rumors Welcome To The Ball
Megadeth Rust In Peace
Symohony X Odyssey
Nevermore The Politics of Ecstasy
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Nisu bas omiljeni ,ali su oni koje sam najvise puta preslusao.Ne ide redom vec samo nabrajanje:
Mastodon-The Hunter
Pink Floyd-Animals
Pink Floyd-Meddle
System Of A Down-Mezmerize
System Of A Down-Hypnotize
Kanda Kodza i Nebojsa-Deveti zivot
High On Fire-Death is this Communion
Buckethead-Giant Robot
Metallica-And justice for all
Jimi Hendrix-Are you experienced
Mastodon-The Hunter
Pink Floyd-Animals
Pink Floyd-Meddle
System Of A Down-Mezmerize
System Of A Down-Hypnotize
Kanda Kodza i Nebojsa-Deveti zivot
High On Fire-Death is this Communion
Buckethead-Giant Robot
Metallica-And justice for all
Jimi Hendrix-Are you experienced
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Po Last.fm-u, top ten najslušanijih albuma:
1. Opeth - Heritage
2. Akira Yamaoka - Silent Hill 2 Original Soundtracks
3. Bass Communion - Ghosts on Magnetic Tape
4. Fair to Midland - Arrows & Anchors
5. Strapping Young Lad - City
6. Nine Inch Nails - And All That Could Have Been - Disc 2 (Still)
7. The Birthday Massacre - Pins and Needles
8. Enya - Watermark
9. Animals as Leaders - Weightless
10. Singakademie Tsukuba - 3rd Concert of Singakademie Tsukuba
Ironično, prvi na listi je album koji sam puštao dok sam spavao. E sad, samo da ima dovoljno para i adekvatna radnja da se uzmu originali, lepo k'o čovek da imam pravo parče umetnosti.
1. Opeth - Heritage
2. Akira Yamaoka - Silent Hill 2 Original Soundtracks
3. Bass Communion - Ghosts on Magnetic Tape
4. Fair to Midland - Arrows & Anchors
5. Strapping Young Lad - City
6. Nine Inch Nails - And All That Could Have Been - Disc 2 (Still)
7. The Birthday Massacre - Pins and Needles
8. Enya - Watermark
9. Animals as Leaders - Weightless
10. Singakademie Tsukuba - 3rd Concert of Singakademie Tsukuba
Ironično, prvi na listi je album koji sam puštao dok sam spavao. E sad, samo da ima dovoljno para i adekvatna radnja da se uzmu originali, lepo k'o čovek da imam pravo parče umetnosti.
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
imam ja Heritage cede, imaš ga u "vulkanu", nekadašnjem mamutu.
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Dobro, "Heritage" manje-više, nije mi to toliko interesantno da bih dao novac, to se više odnosi na ove ispod njega.
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Euff...
10. Rise to Fall - Defying the Gods
9. Unsane - Wreck
8. Ne Obliviscaris - Portal of I
7. Buckethead - Albino Slug
6. Oasis - (What's the Story) Morning Glory
5. Tool - Lateralus
4. The Offspring - Americana
3. Mudvayne - The End of All Things to Come
2. Deftoens - Diamond Eyes
1. Iron Maiden - Diskografija
(jedan album daznt du 'em džastis ali ako mora onda ajd Seventh Son of the Seventh Son)
Zgužvao sam 10 mada sam ih dosta zaboravio. Ove trenutno najviše slušam.
10. Rise to Fall - Defying the Gods
9. Unsane - Wreck
8. Ne Obliviscaris - Portal of I
7. Buckethead - Albino Slug
6. Oasis - (What's the Story) Morning Glory
5. Tool - Lateralus
4. The Offspring - Americana
3. Mudvayne - The End of All Things to Come
2. Deftoens - Diamond Eyes
1. Iron Maiden - Diskografija
(jedan album daznt du 'em džastis ali ako mora onda ajd Seventh Son of the Seventh Son)
Zgužvao sam 10 mada sam ih dosta zaboravio. Ove trenutno najviše slušam.
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
L4t3r4lu5 wrote:1. Iron Maiden - Diskografija
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Elvis' Golden Records
AC DC- Let There Be Rock
Riblja Čorba- Кост у грлу
Rmones-Rocket to Russia
The Clash-London Calling
David Bowie-The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars
Partibrejkers I Album
Električni Orgazam-Distorzija
ZZ Top-Eliminator
The Cult-Electric
Lynyrd Skynyrd-Second Helping
Stevie Ray Vaughan-Live Alive
Gary Moore-Still Got the Blues
Robert Johnson-The Complete Recordings
Eto tako... ,nekad me ovo oduševljavalo(odprilike tim redom ),sad sam mator pa me ništa ne oduševljava...
AC DC- Let There Be Rock
Riblja Čorba- Кост у грлу
Rmones-Rocket to Russia
The Clash-London Calling
David Bowie-The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars
Partibrejkers I Album
Električni Orgazam-Distorzija
ZZ Top-Eliminator
The Cult-Electric
Lynyrd Skynyrd-Second Helping
Stevie Ray Vaughan-Live Alive
Gary Moore-Still Got the Blues
Robert Johnson-The Complete Recordings
Eto tako... ,nekad me ovo oduševljavalo(odprilike tim redom ),sad sam mator pa me ništa ne oduševljava...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest