Vasih omiljenih 10 albuma
Moderator: Trooper
Vasih omiljenih 10 albuma
moj top 10@10 je sledeci:
01.Lateralus (tool)
02.L.D.50 (mudvayne)
03.Ænima (tool)
04.Mer De Noms (a perfect circle)
05.The End of All Things to Come (mudvayne)
06.THRAK (king crimson)
07.Fear of a Blank Planet (porcupine tree)
08.Origin of Symmetry (muse)
09.Apocalyptica (apocalyptica)
10.10,000 Days (tool)
01.Lateralus (tool)
02.L.D.50 (mudvayne)
03.Ænima (tool)
04.Mer De Noms (a perfect circle)
05.The End of All Things to Come (mudvayne)
06.THRAK (king crimson)
07.Fear of a Blank Planet (porcupine tree)
08.Origin of Symmetry (muse)
09.Apocalyptica (apocalyptica)
10.10,000 Days (tool)
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Uh.... tesko, ali veoma zanimljivo pitanje.
Na primer:
1. Clayman - In flames
2. Journey to the centre of the earth - Rick Wakeman
3. Crowned in terror - The Crown
4. Natural born chaos - Soilwork
5. The flower book - Emilie Simon
6. Death metal - Dismember
7. Massive killing capacity -Dismember
8. Symbolic - Death
9. Made of bricks - Kate Nash
10. Heart full of wine - Angus & Julia Stone
Na primer:
1. Clayman - In flames
2. Journey to the centre of the earth - Rick Wakeman
3. Crowned in terror - The Crown
4. Natural born chaos - Soilwork
5. The flower book - Emilie Simon
6. Death metal - Dismember
7. Massive killing capacity -Dismember
8. Symbolic - Death
9. Made of bricks - Kate Nash
10. Heart full of wine - Angus & Julia Stone
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
1.S.H.E-SHERO
2.JAY CHOU-the era
3.S.H.E-FM
4.DA MOUTH-one two three
5.Jolin Tsai-butterfly
6.4MINUTE-HUH
7.SuperJunior-M-sUPERgIRL
8.G.E.M-18 plus
9.SuperJunior-BONAMANA
10.Rainie Yang-Rainie & Love
2.JAY CHOU-the era
3.S.H.E-FM
4.DA MOUTH-one two three
5.Jolin Tsai-butterfly
6.4MINUTE-HUH
7.SuperJunior-M-sUPERgIRL
8.G.E.M-18 plus
9.SuperJunior-BONAMANA
10.Rainie Yang-Rainie & Love
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
1.Corinne Bailey Rae - Corinne Bailey Rae
2.Pink Floyd - The Dark Side of The Moon
3.KKN - Igracka placka
4.Pearl Jam - Ten
5.Toto - Toto IV
6.Azra - Azra
7.Arctic Monkeys - Whatever people say I am, that`s what I`m not
8.The Clash - London Calling
9.Pink FLoyd - Division Bell
10.Arctic Monkeys - Humbug
2.Pink Floyd - The Dark Side of The Moon
3.KKN - Igracka placka
4.Pearl Jam - Ten
5.Toto - Toto IV
6.Azra - Azra
7.Arctic Monkeys - Whatever people say I am, that`s what I`m not
8.The Clash - London Calling
9.Pink FLoyd - Division Bell
10.Arctic Monkeys - Humbug
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
1) Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf
2) Tool - Lateralus
3) Pearl Jam - Ten
4) Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon
5) Pink Floyd - The Wall
6) Queens Of The Stone Age - Era Vulgaris
7) Nirvana - Nevermind
Eyesburn - Solid
9) Manu Chao - Clandestino
10) Tricky - Maxinquaye
kao neko jedanaesto mesto bih dodao LIVE album od Underworlda; "Everything, Everything", definitivno svrsh
2) Tool - Lateralus
3) Pearl Jam - Ten
4) Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon
5) Pink Floyd - The Wall
6) Queens Of The Stone Age - Era Vulgaris
7) Nirvana - Nevermind
Eyesburn - Solid
9) Manu Chao - Clandestino
10) Tricky - Maxinquaye
kao neko jedanaesto mesto bih dodao LIVE album od Underworlda; "Everything, Everything", definitivno svrsh
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
meni se dosta promenio u poslednje vreme
01.Lateralus (tool)
02.L.D.50 (mudvayne)
03.obZen (meshuggah)
04.Traced in Air (cynic)
05.Crack the Skye (mastodon)
06..avi (consecration)
07.Colors (between the buried and me)
08.Ænima (tool)
09.Mer De Noms (a perfect circle)
10.In Absentia (porcupine tree)
postaje mi ekstremno teško da sastavljam listu, toliko dobrih albuma sam se naslušao u zadnjih pola godine..
01.Lateralus (tool)
02.L.D.50 (mudvayne)
03.obZen (meshuggah)
04.Traced in Air (cynic)
05.Crack the Skye (mastodon)
06..avi (consecration)
07.Colors (between the buried and me)
08.Ænima (tool)
09.Mer De Noms (a perfect circle)
10.In Absentia (porcupine tree)
postaje mi ekstremno teško da sastavljam listu, toliko dobrih albuma sam se naslušao u zadnjih pola godine..
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Stalker wrote:postaje mi ekstremno teško da sastavljam listu, toliko dobrih albuma sam se naslušao u zadnjih pola godine..
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
ja mogu da sastavim listu od 100 albuma, ovako kad pravim 10 uvek osecam da je neko nezasluzheno ispaopostaje mi ekstremno teško da sastavljam listu, toliko dobrih albuma sam se naslušao u zadnjih pola godine..
- nemanjavelimirovic
- u zemlji telecastera
- Posts: 4491
- Joined: 11 Aug 2008, 16:33
- Location: Sremska Mitrovica
- Contact:
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
1. Nirvana - Bleach
2. Nirvana - Nevermind
3. Nirvana - In Utero
4. Radiohead - Ok Computer
5. Pink Floyd - Animals
6. Pink Floyd - Atom Heart Mother
7. Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf
8. Biffy Clyro - Puzzle
9. Foo Fighters - Foo Fighters
10. The Offspring - Smash
E sad...to mi prvo palo na pamet, generalno ih ima mnoooogo....ali...kad se setim bice mi zao da neki od njih ne pomenem...
2. Nirvana - Nevermind
3. Nirvana - In Utero
4. Radiohead - Ok Computer
5. Pink Floyd - Animals
6. Pink Floyd - Atom Heart Mother
7. Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf
8. Biffy Clyro - Puzzle
9. Foo Fighters - Foo Fighters
10. The Offspring - Smash
E sad...to mi prvo palo na pamet, generalno ih ima mnoooogo....ali...kad se setim bice mi zao da neki od njih ne pomenem...
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Onako ofrlje, od metal/rock-a.
Trudio sam se da ne ponavljam bendove.
Ayreon - The Human Equation
Porcupine Tree - In Absentia
Opeth - Still Life
Poets of the Fall - Signs of Life
Katatonia - Discouraged Ones
Bloodbath - Resurrection through carnage
Edguy - Hellfire Club
Pain of salvation - Remedy Lane
Iron Maiden - Somewhere in time
Primus - Antipop
Sve ove albume znam od početka do kraja i bez toga ne bi mogli dospjeti na listu.
Trudio sam se da ne ponavljam bendove.
Ayreon - The Human Equation
Porcupine Tree - In Absentia
Opeth - Still Life
Poets of the Fall - Signs of Life
Katatonia - Discouraged Ones
Bloodbath - Resurrection through carnage
Edguy - Hellfire Club
Pain of salvation - Remedy Lane
Iron Maiden - Somewhere in time
Primus - Antipop
Sve ove albume znam od početka do kraja i bez toga ne bi mogli dospjeti na listu.
-
- Posts: 2285
- Joined: 20 Aug 2008, 00:17
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
Ne znam koji je omiljeni, #1 i sl al evo nekakva lista
At the drive in - In casino out
Mars volta - de loused in the comatorium \ frances the mute
American analog set - from our living room to yours
Boyracer - to get a better hold you've got to loosen your grip
Death cab for cutie - something about airplanes
Elliott Smith - figure 8
Faraquet - the view from this tower
Gang of four - entertainment
Jennifer gentle - midnight room
Paraf - izleti
Television - marque moon
King crimson - in the court of the crimson king
Opo - bbq
Pipsi - bog \ fred astaire
At the drive in - In casino out
Mars volta - de loused in the comatorium \ frances the mute
American analog set - from our living room to yours
Boyracer - to get a better hold you've got to loosen your grip
Death cab for cutie - something about airplanes
Elliott Smith - figure 8
Faraquet - the view from this tower
Gang of four - entertainment
Jennifer gentle - midnight room
Paraf - izleti
Television - marque moon
King crimson - in the court of the crimson king
Opo - bbq
Pipsi - bog \ fred astaire
- Wild Child
- Posts: 297
- Joined: 24 Jun 2008, 01:37
- Location: Beograd
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
The Crimson Idol - W.A.S.P.
Blue Murder - Blue Murder
Thunder & Lightning -Thin Lizzy
Operation Mindcrime -Queensryche
Still Not Black Enough - W.A.S.P.
Three of a Perfect Pair - King Crimson
Back for the attack - Dokken
Winger - Winger
Steve Vai - Sex & Religion
Buckethead - Pepper's Ghost
ne bas tim redom : )
Blue Murder - Blue Murder
Thunder & Lightning -Thin Lizzy
Operation Mindcrime -Queensryche
Still Not Black Enough - W.A.S.P.
Three of a Perfect Pair - King Crimson
Back for the attack - Dokken
Winger - Winger
Steve Vai - Sex & Religion
Buckethead - Pepper's Ghost
ne bas tim redom : )
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
In no particular order...
The Pogues - Red Roses for Me
Stiff Little Fingers - Inflammable Material
Dropkick Murphys - Sing Loud Sing Proud
Dropkick Murphys - Do or Die
Street Dogs - Fading American Dream
The Prodigals - Dreaming in Hell's Kitchen
The Essex Green - The Long Goodbye
Ahead to the Sea - Urban Pirate Sound System
Cock Sparrer - Shock Troops
Ghost Mice - The Debt of The Dead
The Pogues - Red Roses for Me
Stiff Little Fingers - Inflammable Material
Dropkick Murphys - Sing Loud Sing Proud
Dropkick Murphys - Do or Die
Street Dogs - Fading American Dream
The Prodigals - Dreaming in Hell's Kitchen
The Essex Green - The Long Goodbye
Ahead to the Sea - Urban Pirate Sound System
Cock Sparrer - Shock Troops
Ghost Mice - The Debt of The Dead
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
10. The Sickness Disturbed
9. All Hope Is Gone SlipKnoT
8. Save Me From Myself Brian Head Welch
7. Awake Godsmack
6. Toxicity System Of A Down
5. Sinner Drowning Pool
4. The System Has Failed MegadetH
3. Faceless Godsmack
2. Korn KoRn
1. Rust In Peace MegadetH
9. All Hope Is Gone SlipKnoT
8. Save Me From Myself Brian Head Welch
7. Awake Godsmack
6. Toxicity System Of A Down
5. Sinner Drowning Pool
4. The System Has Failed MegadetH
3. Faceless Godsmack
2. Korn KoRn
1. Rust In Peace MegadetH
Re: Vasih omiljenih 10 albuma
ekstra!Kvothe wrote:In no particular order...
The Pogues - Red Roses for Me
Stiff Little Fingers - Inflammable Material
Dropkick Murphys - Sing Loud Sing Proud
Dropkick Murphys - Do or Die
Street Dogs - Fading American Dream
The Prodigals - Dreaming in Hell's Kitchen
The Essex Green - The Long Goodbye
Ahead to the Sea - Urban Pirate Sound System
Cock Sparrer - Shock Troops
Ghost Mice - The Debt of The Dead
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest