Devi Ever Hyperion Clone

Izrada, održavanje, saveti...

Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm

Post Reply
User avatar
O.o
Posts: 284
Joined: 29 Apr 2009, 12:27
Location: Beograd (Kotez)
Contact:

Devi Ever Hyperion Clone

Post by O.o » 07 May 2016, 02:44

Ćao raja, evo ja svratio posle par godina na MF, da vidim šta ima novo, pa reko ajde da podelim sa svetom svoju kreaciju...

Pre jedno 5, 6 godina dok sam bio student imao sam par neuspešnih pokušaja na polju pedalogradnje i tako sav isfrustriran i razočaran dignem ja ruke od te rabote. No avaj, oko novogodišnjih praznika uvati mene nešto nostalgija dok sam kopao po bekapima bekapa i krenem ponovo da razgledam šeme po netu. Pomislih - imam osnovno znanje iz elektronike, umem da lemim, imam pare za zajebanciju što nisam imao dok sam bio student, doživeo sam otkrovenje u vidu bloga tagboardeffects, ne košta me ništa da probam, a možda i bude blagorodno po živce, što ne bih probao? Pošto sam oduvek sam hteo da posedujem neki devi ever fuzz, odlučio sam se za hyperiona, po ovoj šemi :arrow: http://tagboardeffects.blogspot.rs/2012 ... erion.html Sve u svemu, bejaše to par jako zabavnih dana. Skrenuo sam misli sa svakodnevnih životnih problema, našao sam novu zanimaciju, shvatio koliko mi je nedostajalo i koliko volim lomljenja mozga oko ovakvih stvari, a i bio sam jako srećan kad sam je nekako naterao da propeva. Na kraju sam odlučio i da je usnimim, tako da evo vidoja.



Samo da napomenem da isto kao što sam zbatalio pedalogradnju, tako sam zbatalio i gitaru te me slobodno pljujte za traljavo sviranje :D A i zvuk je bulja, nemam čime da ozvučim pojačalo, tako da je išlo direkt iz pojačala u integrušu.

Komentari i pljuvačina, vazda dobrodošli. Ako nekoga interesuju iznutrice, mogu da okačim i fotke, ali u suštini sve je isto, sem što sam umesto MPSA18 i 2N2907A trandža metnuo Ei Niš BC109 i Siemens BC 177.

Toliko :ziveli:

User avatar
Driver
Posts: 453
Joined: 24 Aug 2010, 17:31
Location: Brdovita Shumadija