Distorzija [bass]

Izrada, održavanje, saveti...

Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm

bassmen

Distorzija [bass]

Post by bassmen » 02 Aug 2008, 20:41

Poz.
Posto sam totalni laik za ove papucice narocito bass papucice, hteo bi da pitam sta vi mislite koje su dobre bass distorzije.
Sve u svemu ciljam na malo prljaviji zvuk bass-a, znaci nisu mi potrebne neke "metal" distorzije itd ...
U sustini sto cudniju distorziju mogu da postignem to bolje ... ;) :mrgreen:

Шмајсер
Хинт-Лорд

Re: Distorzija [bass]

Post by Шмајсер » 02 Aug 2008, 22:41

онда мислим да би ти добро дошла нека фаз педала...
не разумем се мада би ми једна итекако добро дошла...

Tiki the Boyler
Urednik

Post by Tiki the Boyler » 03 Aug 2008, 00:15

Ja za mali "lampaški" drive koristim DigiTech Bad Monkey pedalu. Meni se odlično pokazala na bassu (jako lijepo simulira zvuk cijevnih glavudža iz zlatne ere rocka), a nije ni skupa! (cca 40-45EUR)
Ako si u prilici probaj negdje!

guv'nor

Post by guv'nor » 03 Aug 2008, 02:24

+1 za Tikija (u principu samo isprobavaj drajvove, pa nadji sta ti lezi)

Sto se tice 'cudnijih' distorzija, baci pogled na ovo http://www.jimdunlop.com/index.php?page ... d_e_detail
:metal4:

bassmen

Post by bassmen » 03 Aug 2008, 03:19

Hvala ljudi, pogledacu pa cu da vidim u svakom slucaju, inace bas sam gledao neku MXR-ovu pedalu na youtubu.
http://www.youtube.com/watch?v=H1jNIAapaE0

sirac-šunka
vragolan

Post by sirac-šunka » 06 Aug 2008, 02:12

Tiki the Boyler wrote:Ja za mali "lampaški" drive koristim DigiTech Bad Monkey pedalu. Meni se odlično pokazala na bassu (jako lijepo simulira zvuk cijevnih glavudža iz zlatne ere rocka), a nije ni skupa! (cca 40-45EUR)
Ako si u prilici probaj negdje!