Pomoc

Bubnjar
Posts: 21
Joined: 26 Mar 2010, 17:10

Pomoc

Post by Bubnjar » 26 Mar 2010, 17:40

Apsolutni sam pocetnik ne sviram nista samo bi zeleo da malo bolje pevam pa da li postoje neke vezbe za pevanje.A,zaboravio sam da se predstavim ;Zovem se JAnko i imam 14 god iz beograda sam.

Samo bi zeleo da mi ako neko ima da neke vezbe za raspevavanje ,,,, nista komplikovano je sam APSOLUTNI POCETNIK


Hvala unapred :D

Bubnjar
Posts: 21
Joined: 26 Mar 2010, 17:10

Re: Pomoc

Post by Bubnjar » 27 Mar 2010, 11:40

Molim vas odg. mi

Franja
Posts: 33
Joined: 27 Nov 2009, 20:15

Re: Pomoc

Post by Franja » 28 Mar 2010, 00:38

Janko, ako malo potrazis po ostalim temama naici ces na gomilu slicnih pitanja i jos vise odgovora. Odgovori se uglavnom svode na to da ako zelis ozbiljno da se bavis pevanjem, uzmes casove kod profesora pevanja. Ako ti je cilj samo raspevavanje i lagane vezbice probaj sa ovim:
http://www.youtube.com/watch?v=Rpvc4SNC ... playnext=1
Obrati posebnu paznju na delove o disanju i trudi se da vezbas svakog dana. Budi strpljiv i ubrzo ces da osetis promene. Srecno i javi kako napredujes. :ziveli:

Bubnjar
Posts: 21
Joined: 26 Mar 2010, 17:10

Re: Pomoc

Post by Bubnjar » 28 Mar 2010, 11:52

Hvala puno

User avatar
million dollar baby
Posts: 90
Joined: 01 Sep 2009, 20:02
Location: Beograd

Re: Pomoc

Post by million dollar baby » 28 Mar 2010, 16:09

Franjo ovo su odlicne vezbe :) Hvala na linku :)

Bubnjar
Posts: 21
Joined: 26 Mar 2010, 17:10

Re: Pomoc

Post by Bubnjar » 28 Mar 2010, 22:12

Jedno pitanje kako da znam koliki raspon glasa imam,kako da znam do koje oktave mogu da stignem

User avatar
Џими
Posts: 96
Joined: 08 Mar 2010, 11:48

Re: Pomoc

Post by Џими » 28 Mar 2010, 22:36