Promena profesora

Post Reply
isy
Posts: 9
Joined: 30 Aug 2010, 19:45

Promena profesora

Post by isy » 23 Oct 2010, 16:32

Zanima me da li je moguce promeniti profesora u muzickoj skoli? Da li neko ima iskustva s tim?

Fibonacci
Posts: 102
Joined: 17 Sep 2010, 20:27

Re: Promena profesora

Post by Fibonacci » 24 Oct 2010, 01:34

isy wrote:Zanima me da li je moguce promeniti profesora u muzickoj skoli? Da li neko ima iskustva s tim?
Naravno da je moguce. Ja sam se namenjao profesora, za ovih 10 godina, kao carapa. Daj vise podataka, pa cu ti objasniti proces.

isy
Posts: 9
Joined: 30 Aug 2010, 19:45

Re: Promena profesora

Post by isy » 24 Oct 2010, 12:01

Na odseku sam solo pevanje, imam problem sa profesorkom solfedja. Uzela me na zub, i pored ocena za 5 meni je jedinoj htela da 4 i na moje pitanje na osnovu cega ona je rekla zato sto se bunis bice 5, ali videcemo do kraja godine(otvorena pretnja). Kad smo radili vezbu za ocenu i pored mog javljanja pitala me je tek posle 3 nedelje. Pa me zanima i ta mogusnost da li je moguce da se profesor promeni, ja cu sa mojom razrednom da popricam kad budem imala cas, ali me zanima da li je neko prosao kroz to.

Fibonacci
Posts: 102
Joined: 17 Sep 2010, 20:27

Re: Promena profesora

Post by Fibonacci » 29 Oct 2010, 00:02

isy wrote:Na odseku sam solo pevanje, imam problem sa profesorkom solfedja. Uzela me na zub, i pored ocena za 5 meni je jedinoj htela da 4 i na moje pitanje na osnovu cega ona je rekla zato sto se bunis bice 5, ali videcemo do kraja godine(otvorena pretnja). Kad smo radili vezbu za ocenu i pored mog javljanja pitala me je tek posle 3 nedelje. Pa me zanima i ta mogusnost da li je moguce da se profesor promeni, ja cu sa mojom razrednom da popricam kad budem imala cas, ali me zanima da li je neko prosao kroz to.
Prosao . . .
. . . dosta puta . . .
Nisi rekao u kojoj si skoli . . .