Molim za savet - Problemi sa sluhom :-(

Post Reply
Musicgirl-Lana
Posts: 28
Joined: 11 Oct 2008, 01:26
Location: Slovenija

Molim za savet - Problemi sa sluhom :-(

Post by Musicgirl-Lana » 07 Feb 2009, 14:44

Zdravo svima.Opet ja sa problemima......vec dugo vreme mi kazu da mi sluh nije najbolji:(.Al ja ko da osecam kako mi se glas iz dan u dan kvari. :cry: Kod fonijatra nisam jos stigla na red.Al muci me jako ovo oko sluha....znam da sam cisti pocetnik nije mi ni tehnika disanja kako treba ni visine al najvise me muci sluh.Pricala sam sa profesorkom i rekla mi je da ne veruje da cu se moci baviti solo pevanjem karierno. :( Rekla mi je da sam za hor super ali onako nije ok znaci da iz toga sledi samo dvoje:il je hor tako slab ili me samo tesi sa time.A sad vas pitam-moze li se taj sluh toliko popraviti da bi se mogla baviti solo pevanjem?Jako me boli to posto imam osecaj da mi se kvari,da ga gubim da ne umem vise da pevam.Sta da radim?Dal da odustanem ili ne? :?:
Vec unapred hvala svima za odgovore

User avatar
Rocket Roll
Posts: 7274
Joined: 09 Jul 2006, 00:47
Location: Beograd
Contact:

Re: Molim za savet - Problemi sa sluhom :-(

Post by Rocket Roll » 07 Feb 2009, 17:24

"Problemi sa sluhom" u smislu "ne mogu da pogodim tonalitet" ili u smislu "ljudi moraju da viču da bih ih čula, a moja najčešća reč je 'šta?'"

Musicgirl-Lana
Posts: 28
Joined: 11 Oct 2008, 01:26
Location: Slovenija

Re: Molim za savet - Problemi sa sluhom :-(

Post by Musicgirl-Lana » 07 Feb 2009, 18:24

Ne mogu da pogodim tonalitet :(

User avatar
sinisake
The original one
Posts: 5732
Joined: 04 Jun 2008, 02:10

Re: Molim za savet - Problemi sa sluhom :-(

Post by sinisake » 07 Feb 2009, 18:27

Ma, moze se to delimicno uvezbati.
Ako bas opasno fulas tonove, tu je melodyne. :mrgreen:

User avatar
Rocket Roll
Posts: 7274
Joined: 09 Jul 2006, 00:47
Location: Beograd
Contact:

Re: Molim za savet - Problemi sa sluhom :-(

Post by Rocket Roll » 07 Feb 2009, 18:29