Nightwish

Moderators: dejankuki, Critical, zolideathmetal, Trooper

Void
kulen zmija

Re: Nightwish

Post by Void » 16 Dec 2011, 10:37

dejankuki wrote:Cuti da nisi sas Trabanta, Wartburg ili Ladu.... jugo je bolja mashina od prethodno pobrojanih
:rlol: eee ćale, ćale...

Mixbas

Post by Mixbas » 19 Jan 2012, 16:20

nightwish u svako doba dana i noci

eve nesto sto lici na njih [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Gtsb8THnVQA[/youtube]

Stalker
Strelok

Post by Stalker » 19 Jan 2012, 16:42

Void
kulen zmija

Post by Void » 20 Jan 2012, 10:08

za koju godinu i oni na motorijadi u Debeljači.

doyle777

Post by doyle777 » 26 Apr 2012, 17:13

Изиш'о трејлер за филмић:

doyle777

Post by doyle777 » 02 Oct 2012, 13:58

оде и ова
Nightwish and Anette Olzon have decided to part company. The band is in the middle of a North American tour with Kamelot and faces yet another line-up change.

Full statement from the band and Anette Olzon: "Another chapter of the Nightwish story has ended today. Nightwish and Anette Olzon have decided to part company, in mutual understanding, for the good of all parties involved.

In recent times it has become increasingly obvious that the direction and the needs of the band were in conflict, and this has led to a division from which we cannot recover.

Nightwish has no intention of cancelling any upcoming shows, and as a result we have decided to bring in a substitute vocalist starting in Seattle 1.10.2012. Her name is Floor Jansen from The Netherlands (ex-After Forever, ReVamp), and she has graciously stepped in to help us complete the Imaginaerum world tour.

We are all strongly committed to this journey, this vehicle of spirit, and we are sure that this will lead to a brighter future for everyone. We forever remain excited about the adventures to come, and we are extremely proud of the two beautiful albums and the wonderful shows we shared together."

Elize Ryd (Amaranthe) and Alissa White-Gluz (The Agonist) stepped in for Anette this past Friday night (September 28th) at the Ogden Theatre, Denver, because Olzon was forced to spend the night at a local hospital. The singer later stated on her blog: "I was never asked if it was ok they used Elise and Alica in the show last night. I don't think it's a good decision they made and I'm sorry for those of you who came to see the whole band but got something else. But I was very ill and this decision wasn't mine."

Stalker
Strelok

Post by Stalker » 02 Oct 2012, 16:08

Има нешто с тим Финцима.. Мени су преготиван народ. Познајем доста Финаца, знам како размишљају, раде и живе, али ти њихови метал бендови одбијају да стреме ка нечему новом, неком новом звуку, новом жанру, новом таласу.. Све сами готичари и мелодик металци, и то неки опаки мејнстримери. Ето га савршен примјер најтвиша. Толико дебелих готичарки је зготивило ту опера причу да је то постало неподношљиво, и поред музике која па хм није толико интересантна. Кадје Тарја отишла, они нису рекли "Е ај да пробамо нешто ново и дивље", него су се још више потопили у мејнстрим јер су опако ушли у поп територију.
Једини бенд од тих познатих финских које готивим је Апокалиптика, иако су они опасна комерцијала већ неко време, а волим да чујем некада Апуланту, Бабилон Хорз, ХИМ. Али генерално све неки конвенционални бендови. Чилдрен оф Бодом, Најтфиш, Расмус, ХИМ, Лорди, Аморфис, Финтрол, Мунсороу, Соната Арктика, итд. Мислим, има у том опусу квалитета, али је све неки мелодик или пауер или неки готик, знате оно, није баш разноврсноу, што не лајкујем. Ал капирам: Норвежани имају најбољи блек метал свих врста, Швеђани најбољи техникал/алтернатив, а Финци мелодик/пауер/готхик.

Void
kulen zmija

Post by Void » 02 Oct 2012, 17:14

мислим да је ШвеЦка дет метал школа непревазиђена, пре то него алтернатива/техникалија.

Stalker
Strelok

Post by Stalker » 02 Oct 2012, 17:25

Нисам се баш лепо изразио, под техникал сам сматрао и неизоставни ђед метал, а алтернативу сам споменуо јер су много иновативни у свим тврђим жанровима и то му дође нека алтернатива, варијација јелте

Void
kulen zmija

Post by Void » 03 Oct 2012, 16:30

аха, онда кул.

мирне душе плусјединирам за све горе.
:1:

Metal

Post by Metal » 23 Mar 2014, 17:05

Radost_Gradiska wrote:Svako ko slusa Nightwish, neka mi se javi, jer ja ih obozavam!!!!
:metal:
Takođe!I <3 Nightwish!

Metal

Post by Metal » 04 May 2014, 16:23

To mi je jedan od omiljenih bendova!(samo me ne pitaj koje su mi omiljene pesme,napisala bih skoro celu diskografiju sa Tarjom i neke pesme sa Anet):D
Volim i Within Temptation,čim sam čula ,,Mother Earth" počela sam da volim simfonijski metal.Bilo mi je krivo što sam slušala pogrešnu muziku ceo život.:D
A Tarju sam prvi put čula u pesmi ,,My Winter Storm".Bila sam fascinirana njenim glasom.

Trooper
Urednik

Post by Trooper » 08 May 2014, 01:09

Dolazi tarja opet, septembar neki valjda, videh danas