Deadsoul Tribe

Moderators: dejankuki, Critical, zolideathmetal, Trooper

Cortex
The Necromancer

Deadsoul Tribe

Post by Cortex » 21 Dec 2008, 04:29

Drugari ja prosto OBOZHAVAM ovaj bend, jedan mi je od najnajomiljenijih, pa evo da ga predstavim malo ovde, izvinjavam se, mrzelo me je da prevodim ishta, kasno je i umoran sam, a neprestano ih slusham ovih dana nakon toliko vremena, pa me zanima ima li josh fanova...

"Deadsoul Tribe was formed by Devon Graves in 2000. Graves was originally the vocalist for another progressive metal band, Psychotic Waltz, where he was credited as Buddy Lackey, but departed from the group in 1997, claiming that he felt himself to be the band's "weakest link".

In Deadsoul Tribe Graves serves as the principal songwriter, lead vocalist and guitarist as well as the producer on all of its releases. The remainder of the band consists of Adel Moustafa on drums and Roland Ivenz on bass, with Roland "Rollz" Kerschbaumer, who joined the band in 2002, providing additional guitarwork.

The band's sound is characterized by heavy usage of tribal rhythms, dark atmospherics and unusual time signatures. Several Deadsoul Tribe tracks, such as "Black Smoke and Mirrors" on A Murder of Crows and "Toy Rockets" on The January Tree feature Devon Graves on flute, an instrument he picked up largely due to his admiration for Jethro Tull mainman Ian Anderson."

Prvi album mi je i dalje najdrazhi, iako su svi zakon, poslednji je stvarno strashno dobar, bend se menja, shto je dobro.

Diskografija:

* Dead Soul Tribe (2002)
* A Murder of Crows (2003)
* The January Tree (2004)
* The Dead Word (2005)
* A Lullaby for the Devil (2007)

Prosto ne znam koju bih pesmu izdvojio kao omijljenu iil tako neshto, sve su dobre, ali sve. Takva emocija...nemam rechi...u nekim pesmama samo shto ne zaplachem dok slusham text i kako ga Devon peva i prati sebe na gitari, sjajno. Textovi nisu neki pseudointelektualizam, taman kakvi i trebaju da budu, ogoljeni i bolno iskreni.

Lyrics page

Za mene je bend savrshen.

Hope you will dig it too.

:)

Cortex
The Necromancer

Re: Deadsoul Tribe

Post by Cortex » 30 Dec 2008, 02:25

*****?????

goodlikesweeper

Post by goodlikesweeper » 02 Jan 2009, 18:03

Cortex wrote:*****?????
lol,evo ja volim! :mrgreen:

Svratio sam na forum pre neki dan i video ovu temu,pa reko ajde,da vidim sta je to.Prvi album sam skinuo i slusao i slusao i slusao...bas mi se svidelo.I evo,sad me je smorio pa reko aj da se vratim da vidim koji cu sledeci... i video tvoju poruku,lol...

Cortex
The Necromancer

Post by Cortex » 02 Jan 2009, 22:23

Hahahha, ko bi drugi nego ti druzhe....

:)