Pomagajte ljudiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm

van gogh

Pomagajte ljudiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by van gogh » 26 Sep 2007, 20:01

E ljudi imam jedan problem u vezi elektricne gitare, pa sobzirom da sam relativno pocetnik molim da mi neko pomogne...

Da predjem na stvar: imam Ariu STG-004 SBL i stara je 6 meseci. U pocetku je drzala stim po mesec dana, ali mi je kasnije pukla zica i stavio sam nove Roto Sound zice.
Od tada stimujem gitaru svaki drugi dan ali ja mislim da nije do zica.
Ja sumnjam na civije jer kada je stimujem i vrtim civije neke imaju "prazan hod" (je ih vrtim a ton se nemenja) i tek posle pola kruga ton se promeni...
Uopste mi nije jasno sta bi moglo da bude posto znam kako izgledaju unutra...
Zanima me da li civije placu za novim ili sta...

Unapred hvala svima!!!

:cry:

Historik
MF veteran

Post by Historik » 26 Sep 2007, 21:15

Verovatnije je, ako si jos neiskusan, da nisi dobro stavio zice, tj da iste oblajznjavaju...Jos nisam video civije koje krepaju nakon pola godine. A roto-sound su vrlo kvalitetne zice, do njih nije sigurno.

In step

Post by In step » 26 Sep 2007, 21:39

Roto sound su najlosije i najjeftinije zice..Ali ko sto rece Historik najverovatnije nisi dobro stavio zice..E sad mozda samo vise sviras i normalno je da ti se gitara rastimava na dva dana(pa i veliki muzicari dostimavaju gitaru na svakih desetak pesama)..Tako da to ne treba da te brine,gitaru u sake i udri...

Bodomovac

Post by Bodomovac » 26 Sep 2007, 21:54

Verovatno nisi dobro namotao žice na čivije, pa se one konstanto opuštaju. To objašnjava i prazan hod. A možda su i krš žice, nikad nisam ni čuo za njih... možda si stavio previše debele žice, a nisi izbaždario vrat, pa ti se krivi isti...

... a opet, možda su i čivije krš... mislim, bez uvrede, ali to je ipak Aria....

Mithrandir
MF veteran

Post by Mithrandir » 26 Sep 2007, 22:19

Bodomovac wrote:Verovatno nisi dobro namotao žice na čivije, pa se one konstanto opuštaju.