Hvala.
Little Help Here.... :D
Moderators: dejankuki, Trooper, Nedalm
Little Help Here.... :D
Anyway...Iako sam generalno bluzer,sa naglaskom na 'luzer'...odavno mi se dopada i koncept sviranja na fazonu Yngwie Malmsteena.Koliko god ga mase volele ili hejtovale,meni se 'dja kako covek kida,pa mi je nedavno palo na pamet da se i ja oprobam u tome.Da postavim pitanje,posto sam generalno laik,koje bih tehnike trebao da savladam kako bih se upustio u cari neoklasicnog shreda?
Hvala.
Hvala.
Re: Little Help Here.... :D
Sweep picking arpeggio (takozvani). tapping.
Sve ostale tehnike (brzina se podrazumeva, moraćeš da vrtiš skale i paterne dok ti se ne smuči), naćićeš i u bluzeru (luzeru). Dobar legato jako koristi (pull off, hammer on i sl.) ali opet podrazumevam da to za jednog dobrog bluzera neće biti problem. Šire gledano, sweep picking se koristi i u bluzu (možda ne tako očigledno, više u fragmentima, tapping i džezeri koriste već 100 godina....)
Sad neko će ti možda savetovati neke string skippinge, ovakve onakve patterne (licks) ali meni je to sve sviranje gitare, i meni se čini kao oksimoron davati nove nazive za iste stvari
A sad, skini tablature, gitaru u ruke i ponavljanje do besvesti, da se razvije brzina i osećaj
Sve ostale tehnike (brzina se podrazumeva, moraćeš da vrtiš skale i paterne dok ti se ne smuči), naćićeš i u bluzeru (luzeru). Dobar legato jako koristi (pull off, hammer on i sl.) ali opet podrazumevam da to za jednog dobrog bluzera neće biti problem. Šire gledano, sweep picking se koristi i u bluzu (možda ne tako očigledno, više u fragmentima, tapping i džezeri koriste već 100 godina....)
Sad neko će ti možda savetovati neke string skippinge, ovakve onakve patterne (licks) ali meni je to sve sviranje gitare, i meni se čini kao oksimoron davati nove nazive za iste stvari
A sad, skini tablature, gitaru u ruke i ponavljanje do besvesti, da se razvije brzina i osećaj
Skinuo sam sve i svakakve pattern-e Yngwei Malmsteen-a.