Sviranje akustare

Moderator: Critical

Rockerka u dusi

Sviranje akustare

Post by Rockerka u dusi » 08 Jul 2007, 18:47

Evo, posto sam pocetnik u sviranju gitare (ali totalni pocetnik) volela bih da mi objasnite dosta stvari, date savete.

Ja jesam pretrazivala forum ali nisam nasla nista za TOTALNE pocetnike.

Tako da, ako imate malo vremena i zelite malo truda da ulozite, molim vas, svi ce mi saveti dobro doci. :)

Evo nekih primera.Da li akorde (koje sam videla na YouTube-u) treba napamet da naucimo, i da li su uvek isti (malo bezvezno pitanje)?
Kako da (na koji nacin) sto brze naucim sviranje, ili bar ono najosnovnije.Polako mi prolazi raspust, a sad imam najvise vremena za sviranje.
Kako uopste da citam akorde i tablature neke pesme?
Imam jos puno pitanja, ali najbolje je da krenete sa nakim objasnjenjem od samog pocetka, ipak ne znam kako bi sve tacno trebalo da funkcionise.

Inace, sve ovo vazi za akustaru.I hvala vam svima puno unapred, nadam se da ce biti dosta objasnjenja, ili na kraju krajeva barem saveti za neki sajt, knjigu, casove... :)

Critical
PedoBear

Post by Critical » 08 Jul 2007, 19:56

Where to begin?aaaaaaa

Nekako moram poceti ,pokusacu sto slikovitije da ti pojasnim

Da li su uvek isti akordi ,kako to mislis???

Kako najbrze da naucis ,VEZBAJ VEZBAJ VEZBAJ,i slusaj ziku,dobra stvar je da naucis npr. Am,C,G,f (za pocetak) ovi akordi se koriste u malom milionu pesma ,kako nasih tako i stranih ,samo sa ponekim varijacijama.
Pa onda uzmes lepo neku pesmu sa ovim Akordima (a ima ih dosta ) i polako vezbas .
Osnovno i prvo sto treba da uradis jeste da naucis gde se koji ton nalazi na gitari
Image

E vidis sada ovde imas ispisane tonove ,e1,H2,G3,D4,A5,E6 su ti imena zica (tacnije oznake za zice)krenuvsi od najtanje e1(najvise po tonu ) do najdeblje (najnize po tonu)E6

Akorde treba da naucis napamet ,tacnije hvatove ,ali i osnove gradjenja akorada ,nesto tipa da Adur sadrzi tonove a cis e (I,III,V ton iz A dur skale).